{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

iphone oplåsnings kode fra 3 mobil?? {{forumTopicSubject}}

jeg snakkede med 3 mobil igår og de sender min IMEI nr til apple så jeg har koden imorgen eller mandag til at låse mig iphone 3gs op, er der nogen der ved hvad man skal gøre når det er man tilslutter sin iphone? fx skal den være i DFU mode eller noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone oplåsnings kode fra 3 mobil??
  • #2   13. feb 2010 De sender opløsningen til din iTunes, inden du tilkopler til din Tlf skal du først indsætte et andet kort, derefter tilkobler du din tlf til iTunes, der kommer kommer et rubrik om opløsning, her acceptere du det. Når det er færdig, indsætter du din 3 kort i din Tlf og bagefter tilkobler du din Tlf igen til din computer, så skulle din Tlf være låst op til andre kort. Sådan har jeg gjort idag.

  • #3   13. feb 2010 Håkon H: hvordan sender de koden til min eller ham der har købt iphoneen? jeg har kun oplyst IMEI nummeret på den jo:S

  • #4   13. feb 2010 jeg har jo ikke noget 3 kort til den jo

  • #5   13. feb 2010 Den imei står i Tlf det ved selskabet godt, hvorfor sender de dig imei???? Du kan ikke bruge det til at oplåse en iPhone. Du skal bruge den computer iPhone er registeret til plus et 3 kort.

  • #6   13. feb 2010 det er ikke selvskabet der har sendt mit imei nr men det er mig der har oplyst det til dem så de kan låse den op jo

  • #7   14. feb 2010 Jamen så burde de sende sende oplåsningen til din computer inden for 48 timer burde du modtage det.

Kommentér på:
iphone oplåsnings kode fra 3 mobil??

Annonce