Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med spil
  • #1   15. feb 2010 En bærbar er som udgangspunkt ikke den optimale "spillemaskine". En stationær til 4-5.000,- er et bedre valg eller en PS3, Xbox eller Wii.

• #2   15. feb 2010 Kim:
    bærbare kan være fuldt ligeså fede til spil som stationære, men man betaler bare gerne det 4 dobbelte for maskinen så!
    Har haft den vilde gamer bærbar der kostede mig 17.000, og regner bestemt med at købe bærbar igen! smiley

ontopic:
    enten skal du have en kraftig stationær eller bærbar, eller også skal du satse på konsol! Selv er jeg blevet ekstremt glad for gaming via konsol efter jeg erhvervede mig en Xbox360, men der er selvfølgelig stadig spil der enten kun kan fås til PC eller som bare er bedst at spille på PC! smiley

• #3   15. feb 2010 Jeg gentager:

"En bærbar er som udgangspunkt ikke den optimale "spillemaskine."

• #4   15. feb 2010 En stationær til 4500,- kr. vil fx rive en bærbar til "17.000,- kr." rundt, bare lige for at tage et eksempel.

• #5   15. feb 2010 jeg tror hun mener styresystem mere end selve computeren, eller er der noget jeg har misforstået? smiley og hvis du kører med vista forstår jeg godt dine problemer

• merete p
    merete p Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Emner: 3 Svar: 2
    #6   16. feb 2010 Det er vista. Selvom spillene burde kunne køre, fungere det bare ikke. Har overvejet en stationær.

• #7   16. feb 2010 hvilke spil er det? og hvilken version af vista? 32 eller 64 bit?

Kommentér på:
Problemer med spil

Annonce