1.246 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Til Alle IPHONE Bruger!!!!!!!!!!!! Til Alle IPHONE Bruger!!!!!!!!!!!!
jeg har lige været ind og læse mig frem til i Mobilsiden.dk at Onfone har lavet en kanon tilbud til alle mobildata bruger. Det er brugerne selv som har skrædetsyet denne abonnements type. synes bare at det et kanon godt gået af Onfone som har lyttet til brugerne. Abonnementet hedder Datatrappen.
ville lige dele denne Nyhed med jer.
God Gået ONFONE.DK
https://www.onfone.dk/sider/10/datatrappen
http://www.mobilsiden.dk/?aId=10832
plus alle dem som er medlem af Mobildebat.dk får en 4 måneders gratis prøvetid.
0 synes godt om
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 217 Svar: 756
Overhovedet ikke, jeg deler bare min glæde for at der findes en selskab som bruger tid på at skrædersyge et abonnements type som tilpasser ens behov, plus at det er meget meget billiger end alle de andre selskaber, det er der ikke noget galt i det.......
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
Men hvad med hastigheden og dækningen.
De kører på Telenors' net, og det er absolut ikke noget at råbe hurra for. De eneste som har et godt netværk med høj hastighed og god dækning er 3.
Der er ikke andre, som når dem til sokkeholderne.
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 217 Svar: 756
jeg har haft 3 siden sidste år august, de kører med det samme hastighed altså 1 mbit. mhs dækningen, tja jeg bor i kbh omegen så jeg mærker det ikke, mennn de som bor i provinser kan dækningen måske halte lidt, det samme problem har 3 også. min regning ligger på mellem 600 kr og 1100 hver måned, og det er mange penge for mig. jeg har flyttet til onfone har 5 timers taletid, plus at sms, opkaldsafgift og mms er Gratis til 149 kr pr. måned, mit data udgift er faldet til 50 kr pr. måned. dvs. jeg hoster op med 200 kr pr. måned istedet for 6-7-8-900-1000 kr om måneden. kan du se forskellen????????
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
"sms, opkaldsafgift og mms er Gratis til 149 kr pr. måned, "
Hvordan kan noget der koster 149.- være gratis?!
"kan du se forskellen", ja, det kan jeg da sagtens. Nu har du valgt det rigtige abonnement, det have du ikke før.
Der er masser af forskellige måder at sammensætte sit abb. og man skal, som du har gjort, vælge det som passer bedst til én.
Hvad med
Med 3iDeal får du:
* 300 minutters taletid hver måned (herefter koster det 60 øre pr. minut)
* 20 GB dataforbrug hver måned*
* Fri 0på3 (så du kan ringe frit til alle danske 3Mobiler i Danmark)
* Fri sms og mms
til 399.-
" mennn de som bor i provinser kan dækningen måske halte lidt, det samme problem har 3 også"
Jeg bor i provinsen, ude på landet faktisk. I en by med ca 1500 indbyggere. Jeg henter med mit 7,2 mbit modem med omkring 5,5 mbit, det er da ikke dårligt.
Til Alle IPHONE Bruger!!!!!!!!!!!!