{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva sys folk om htc hero..?
  • #3   24. feb 2010 Altså de brokker sig over hero eller hvordan..?
    Jeg læste flere test af google telefonen igår og der står at den ikke kan benytte telefon tastatur. Grunden til at den ikke kan det er at det er google,s egen software der ligger i den og ikke htc software :-S

• #7   24. feb 2010 He he Xander.. Det lyder godt alt sammen.. Og jeg vil så lige sige at jeg har haft 2 iphone,s og hver gang har jeg gået af med dem pga deres svaghed hvor de skal skifte sendemast.. Der går iphone helt kold.. Det gider jeg simpelthen ikke.. Men jeg vil så sige at jeg var virkelig glad for min iphone men det problem som beskrevet kan jeg bare ikke leve med.. Og ja jeg kan kun give dig ret hvis man ikke har fri data skal man ikke købe htc telefoner, iphone og den slags for så er ideen i at have sådan en jo ligesom væk smiley Men tak for de fine inputs.. Jeg vil kigge mig lidt omkring på de forskellige modeller men med jeres udtale omkring hero ligger den da nu lidt højere på listen smiley Dog vil jeg da overveje nexus også hvis den kan bruge tlf tastatur

• #10   24. feb 2010 Hans h.. Jeg kan jo bare anskaffe mig en desire til den tid.. smiley

• #11   24. feb 2010 Btw den hvide model af hero har den også den der "nubrede" overflade som de siger den brune har..?

• #12   24. feb 2010 Xander har du haft en hero i brun i hånden..? I så fald hvilken en overflade sys du bedst om..? Mere fordi jeg sys min iphone let ku glide i hånden og det sys jeg ikke om så hvis den hvide hero er lige sådan vil jeg sigte efter den brune..

• #13   24. feb 2010 Jamen så er der jo ingen problemer der smiley Så vil jeg kigge mig om efter en hero smiley Så siger jeg mange tak for de seriøse og gode svar på mine dumme spørgsmål smiley

Kommentér på:
Hva sys folk om htc hero..?

Annonce