{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CPU går amok!!!
  • #1   27. feb 2010 Bedre billede her

http://peecee.dk/upload/view/228621

Hvad er det som kører som sindsygt??

• #2   27. feb 2010 jeg kan ikke afsluttte den. den skriver den er en aktiv system fil

• #3   27. feb 2010 KAL EL * -> "Aktiv system proces" kan IKKE lukkes, da det ikke er et program som kører men bare en indikator for hvor meget overskud din CPU har. Og eftersom den ligger på 98 % bruger din CPU 2 %! Dvs. alt er som det skal være (:

• #4   27. feb 2010 Du vil aldrig kunne afslutte den, da det er en vigtig del af windows. Dog burde den falde igen i, mwen kan se du har en fandens masse unødvendigt kørende i baggrunden som du ikke behøver. Bla HP quick service. Prøv gå i din kør menu skriv MSCONFIG og tryk på fanen start. Der kan du se alle de programmer der starter op sammen med windows. Få dem ned til et minimum, alt det som du ikke bruger bare fordi den er startet op. Mange ting kan man bare starte op når man skal bruge dem. Det kan give meget mere ro på din cpu når den ikke har alt det skidt den skal arbejde med i baggrunden.

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #5   27. feb 2010 Hehe... Aktiv Systemprocess er den process, der får alt CPU-kraft, når den ikke bruges andre steder - den kaldes også CPU idle process. Det er helt normalt. Du kan ikke afslutte system-processen, med mindre du lukker computeren.

Prøv at gå hen på fanen "Ydeevne" og se, hvor meget CPU, der bliver utiliseret...

H4RDCORE smiley .: Du aner ikke, hvad du snakker om smiley

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 423
    #6   27. feb 2010 Min lorte HP bliver også for varm. Så nu har de lortet inde til service

• #7   27. feb 2010 jeg vil prøve at gå i MSCONFIG syntes bare det er underligt at selvom den bare står tændt uden at kører noget er den brand varm og blæserne suser som en vindmølle,,,

• #8   27. feb 2010 HP's maskiner har, generelt, desværre det problem at de bliver alt alt for varme, dette skyldes et tæske dårligt køledesign fra HP's side af /:

• #9   28. feb 2010 ja tror den har svært ved at komme af med varmen, men når jeg sætter den strå så biunden er fri går det bedre med at komme af med varmen.

jeg har forsøgt at lukke nogle ting ned i MSCONFIG og håber det virker.

Så tak for hjælpen

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#10   28. feb 2010 H4RDCORE smiley .: Du kan ikke lukke den aktive systemprocess, da det ikke er en process i samme forstand som andre processer.

Hardstyler !: Den er ikke at finde på Vista & Win7, da man alligevel ikke kan ændre på den smiley

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#11   28. feb 2010 H4RDCORE smiley .: Flot. Vi piller lige siden af en bærbar, så den får mere luft. Du er da virkelig ikke den skarpeste......

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #12   28. feb 2010
    H4RDCORE smiley .
    Ja han tager lige en ene side af bærbaren af smiley

• #13   28. feb 2010 Nej hvor er du DUM det var da HELT VILDT!!!!!

Læs nu fucking BESKRIVELSEN lige til HØJRE for processen!!!
    'Tid i procent, hvor processoren er inaktiv'

INAKTIV!!!!
    God FUCKING DAMNIT det var da helt vildt....
    Din CPU går ikke amok, den slapper af... omfg

• #14   28. feb 2010 jamen jeg er ikke pc expert eller noget. ved bare at den kører som en gal uden at jeg har noget åbent. så jeg trode bare det var det som belastende cpu'en med 98%,
    du kan jo bare lade være at svare hvis du syntes jeg spørger dumt.

• #15   28. feb 2010 H4RDCORE smiley .
    En god idé og læse hvad han skriver ''Jeg har en HP bærbar ''

• #16   28. feb 2010 H4RDCORE smiley .

Haha tud lige smarte

• #17   28. feb 2010 rens den måske !? ;o larme din blæser meget ? hvis ja så skal du rense den hvis nej så søg hjælp hos den lokale IT pusher (:

Kommentér på:
CPU går amok!!!

Annonce