Gamer bærbar ... men hvilken? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige nu 2 bærbare pc'er:
nr.1 er en der er efterhånden nogle år gammel men den kan indeholde mange billeder og et par små spil og musik men den er ikke i den hastighed jeg kunne ønske af en "ren spille pc"
nr. 2 er en forholdsvis ny bærbar (fra august/september 2009) og den er brugt til skole. Den er så gået ned med noget virus agtigt lige nu og kan den kan ikke indeholde særlig mange dokumenter eller billeder eller musik før dens hastighed bliver alvorligt nedsat.
Den helt store forskel på disse to pc'er er at nummer 1 er meget stor og tung så den bliver stående der hjemme og nummer 2 bliver transporteret rundt som en skole pc.
Jeg vil meget gerne have råd til disse 3 problemer:
1: Hvilken gamer bærbar skal jag købe ? jeg leder efter rimelig kvalitet (dog ikke de helt dyre til de der spiller meget, da jeg kun spiller en gang i mellem) og en gerne billig bris men self kommer kvaliteten først.
2: Hvordan gendanner man alle installationer og sletter alt indhold på ens bærbare? det er en Packard Bell (stavningen er nok ikke korrekt) fra august / september 2009
3: Hvis nummer 2 ikke lykkes så vil jeg muligvis gerne have en ny let transportabel skole bærbar. Hvilken kan i anbefale?
4: Og så leder jeg efter en form for elektronisk kalender. Altså en mobil der har stor skærm som kan komme på ens mail og nettet og som har en stor kalender. Den skal bruges som butikskalender til reservationer fra kunder osv. Jeg håber der er nogen der har en ide til noget lignende.
Jeg går hovedsagelig efter kvalitet og god service fra stedet jeg skal købe den af (god service indebærer venligt og hjælpsomt personale og god service mht. defekte varer). Self vil jeg gerne have forholdsvis lave priser man kvalitet og service kommer først.
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 23
feb 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 43 Svar: 973
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 116 Svar: 1.257
(der kommer nok masser af folk der er imod)
men jeg har altid fåretrukket dell syndes det er kram der vil noget og at det kan holde til meget (bærbare kun) indrømmer at servicen ret tit er dårlig og at man i mit tilfælde bliver sendt igennem til en der snakker engelsk med Indisk accent, fordi men dell er en XPS så er der kun engelsk support.
men vil klart sige HOLD dig væk fra acer
feb 2009
jan 2008
det var da godt, nu må vi bare se hvor mange der skriver at jeg tager HELT fejl !
feb 2009
jan 2008
Det er rigtigt
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.576
Mht. nummer to, så skulle du meget gerne have en rød DVD til din Packard Bell. den skal så bare indsættes og så følger du instrukserne på skærmen. Husk at gemme ALT hvad der skal gemmes andetsteds!
3. Visse vasse, selvfølgelig kan din bærbar fikses.
4. Jeg havde helt klart valgt en rigtig PDA. Mobilerne på markedet i dag er ikke i nærheden af at kunne det, som en rigtig PDA kan, på den rigtige måde.
feb 2009
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 523
Dog skal du være opmærksom på at du også skal vælge et windows inden du bestiller
Ang din bærbar med virus, så skal du have den formateret og du har helt sikkert en CD/DVD et sted som fulgte med pc'en.
ang. kalender har jeg ingen anelse
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 2.444
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=584492
en elektronisk kalender kan klares med en Andriod Mobil Det køre via Google. Det smarte er du kan tilføje aftaler på en computer der har en internet forbindelse ( www.google.dk og så bare log ind). Og ikke nok med det, du kan også sende mails på en angivet tidspunkt i aftalen
Der kommer nye modeller her i sidst på marts med store touch screen som f.eks den her: (link fjernet)
mar 2007
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 87 Svar: 2.047
Dell er udemærket ja, jeg har selv en. Men ville dog aldrig købe en dell for at spille på den! Der ville jeg holde mig til Asus eller MSI laptops
Som de andre også nævner, hold dig fra Acer! Komponenterne som sådan fejler ikke noget, det er de samme dele som der bliver brugt i de fleste dell PB HP mm.
Men skærm, Keyboard, mus og ting i den stil er noget være pis mildt sagt.
mar 2007
feb 2007
For at få en krafitg grafiks bærbar så vil de jo have man skal have en krafigt processer også..
mar 2007
læs hvad jeg skriver, en KRAFTIG dual core
spil bygger ikke deres ydelse over CPU, self spiller det ind da det hele tæller, men quad core er unødvendigt!
bygger selv mine stationære computere, den jeg har lige pt sidder der en Dual core i, og der findes ikke det spil jeg ikke kan trække i fuld grafik.
i5 og i7 cpu'erne er lavet til billed/film redigering mere end noget andet, da det er det der trækker tænder ud i ydeevenlse
dec 2009
så tusind tak alle sammen
jan 2008
selvtak, hvis du får mulighed for det må du gerne skrive hvad du får købt
feb 2007
I know, det var også det jeg hentydede til, men for at du kan få en bærbar med et godt grafikkort ik, så putter de også en I5 eller I7 eller noget AMD Phenom i..
Så skal man til og konfigurer en selv og det tror jeg bliver dyrer
Sidder selv med en phenom 2 x4 945 3.0 Ghz
mar 2007
sandt, også derfor jeg aldrig i mit liv vil kalde en bærbar for en gamercomp, For lille skærm, skod tastatur. Jeg kan ikke vænne mig til at føle mig bekvæmt til at spille på en bærbar!
dec 2009
Mht pc'en så ved jeg ik helt endnu hva jeg ska ha ... ska jo os lige ha pengene til det
mar 2007
hva er det for nogle spil du skal spille? og hvor sart er du med detaljer i grafikken? kan evt hjælpe dig med at finde en hvis det er
dec 2009
feb 2009
dec 2009
mar 2007
feb 2009
og nej det bliver ikke bedre faktisk... tvært imod da billed programmet på snowleopard som deres forbande dårlige OS vist nok hedder er ufatteligt dårligt og tingene bliver til filer som du ikke kan sende rundt og det bliver et helved at ha det så nej du skal ikke vælge macbook hvis du osse vil dele ting...
dec 2009
Gamer bærbar ... men hvilken?