Hvilken bærbar skal man købe? {{forumTopicSubject}}
Nogen som kunne hjælpe med hvilken bærbar man skal gå efter, og evt. konkret model?
Den skal primært bruges til internet surfin samt office pakken. Den skal kunne holde strøm i lang tid. Have 2-4 USB porte. Trådløs internet. Og så ville det være fordel, hvis man kan få dock station til den.
Er meget i tvivl om hvilken skærm størrelse den skal have. Hader de små pc med ca 10" skærm da man ikke kan se så meget af gangen. Men på den anden side er det en fordel, at den fylder så lidt som muligt, da jeg skal bruge den når man er på "farten"
Hvad er forskellen på notebook, netbooks, bærbar pc?
Hvilken skal man gå efter? nogle direkte link til model? Evt. el giganten, fona, computer city, bilka? Jeg ønsker kun at købe ny med kvittering. Så lad venligst værd med at prøve og sælge din gamle til mig.
sep 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Emner: 39 Svar: 262
at ang. bærbar så er den her både billig og har batteritid op til 10 timer
(link fjernet)
sep 2007
(link fjernet)
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.490
Netbooks er tilmed ofte fyldt med forældede chipsets, som Intels Atom processor kører på, og kører man med en Atom CPU er sandsynligheden ufatteligt høj for at du har verdens største bunke lort af et grafikkort, nemlig Intels egne integrerede... Du kan være heldig at finde en netbook med ION chipsettet, som skulle have et indbygget Nvidia Geforce 9300/9400, så kan den da vise lidt på skærmen.... Men alt i alt FORFÆRDELIGT underpowerede maskiner til dagligt brug.
Køb noget med en Core2Duo, 15.4" skærm, 4GB ram og et grafikkort fra enten Nvidia (Geforce) eller ATi (Radeon), vil være mit forslag Ligemeget hvad du så vælger, bare det er af den type, så har du lidt saft og kraft til den daglige dag.
Mvh
jan 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
jan 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
Og det endte faktisk med at jeg købte ASUS BÆRBAR PC UL50VT-XX066V
Så nu er den ved at starte op.Og så må jeg jo se hvad det er for noget. Så det glæde rjeg mig til
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.490
sep 2007
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 78 Svar: 414
Hvilken bærbar skal man købe?