{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

xp vs win7 {{forumTopicSubject}}

hej
jeg har få en Win7 32 bit udgave af en kammaret som er lave om til exe filer og nu ville jeg lige høre.min pc er født med xp home 32 bit ville jeg mister alle mine data vis jeg bare installe win7 over i xp udgave og kan det la sig eller ej.eller skal jeg opgrader fra xp til wista først og så install Win7.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xp vs win7
  • #1   19. mar 2010 du kan lave en test om den kan køre win 7 men tvivler når den ikk allerede køre vista...

• #2   19. mar 2010 du kan ikke installere win 7 oven i xp så vidt jeg husker. Dog kan win 7 sagtens køre på en maskine der køre xp. Det er nemlig der fede ved win 7. Den er i grove træk nærmest en win xp med vista udseende sådan som jeg har forstået det uden du må hænge mig op på det.

• #3   19. mar 2010 phønix
    min er fra 11 mdr 2009 men jeg vlag den gang få en org udgave xp da jeg ikke kan wista og jeg har så funde ud af det spil jeg lege med køre pis godt i win7

• #4   19. mar 2010 nåå okay så kan den nok sagtens køre win 7

• #5   19. mar 2010 men det bliv nok ikke nemt at install den win7 da ham har send som exe fil vide msn

• #6   19. mar 2010 Du vil miste alle dine filer og programmer hvis du installere w7 på den. Det er kun fra Vista og så tin win7 du ikke gør.. smiley

• #7   19. mar 2010 Sebastian H
    jeg have nu ting mig at lave en back op smil,men der nu mer om det kan la sig gør på en måde at få den win7 install jeg har da det jo ikke er en cd jeg har

• #8   19. mar 2010 Jeg lagde win7 ind på min gamle xp com .. Så lavede den automatisk en mappe på c-drevet som hed Windows (Old) .. Der lå alle de mapper fra før jeg lavede det om, altså dokumenter, billeder osv ..

• #9   19. mar 2010 Har lige installeret windows 7, på min netbook, som havde xp før.. og nej, dine ting blir slettet.. men vær opmærksom på, at der blir oprettet en mappe som hedder "Windows.old" hvor de gamle windows filer ligger.. plus at du får 2 x Programmer.. så for din egen skyld, gem alt hva du skal bruge, og få formateret lortet, og så start på en frisk.. (: det gjorde jeg smiley

• #10   19. mar 2010 altid lav back up og formater hele lortet når du installerer nyt operativ system, da det andet simpelthen bliver for langsomt hvis den skal hente fra en gammel root.

du SKAL så gøre det i dette tilfælde, men blot til info.

Du kan sagtens køre Win 7 hvis din maskine er så "ny" som den er. Vista er noget langsomt lort de aldrig skulle have udgivet MS.

• #11   19. mar 2010 hej
    jeg ved godt jeg skal have formateret pcen men jeg har ikke win7 lægge på cden men som ene EXE filer så lige så snart man klikke 2 gang på filen install den sig selv.Så spørmål er kan jeg brænde den EXE filer ned på en cd og å install den fra

• #12   19. mar 2010 Fyr den evt over på et USB stik.. men hvis du laver det, skal du sørge for, at der kan bootes fra cden jo (:

Har selv min originale windows liggende på et usb stik, for at installere det på min netbook.. og det skal sættes op, så der kan boostes fra det..

• #13   19. mar 2010 hej
    ok jeg tak for jeg hjælp og hurtid svar så har jeg ligt at lave i wek igen smil

• #14   19. mar 2010 Så lidt.. Husk at windows vil registreres efter 30 dage (:

Kommentér på:
xp vs win7

Annonce