{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Ny mobil - HCT Tattoo?? {{forumTopicSubject}}

Lure lidt på at købe denne model, men har ikke mulighed for at se den "live" andet end en dummy, så ved ikke hvordan styresystem er, om den er langsom ect.

Til jer der har den, hvad er jeres oplevelse af den? Nogle plusser/minusser? ting man skal være obs på? ect.

Hvordan med android market? funger det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil - HCT Tattoo??
  • Rasmus .
    Rasmus . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 123
    #1   26. mar 2010 Den har android som styre system jeg har den selv og jeg elsker den, den bedste mobil jeg har haft, den er hurtig. de eneste minusser er at skærmen kan ridses og standart coveret er lidt kedeligt smiley

• #2   26. mar 2010 Det vil sige med en skærmbeskytter og et nyt cover, så har man en super mobil?

• Rasmus .
    Rasmus . Tilmeldt:
    aug 2007

#3   26. mar 2010 Jeg synes ihvertfal den er super også er den ikke særlig dyr

• Rasmus .
    Rasmus . Tilmeldt:
    aug 2007

#4   26. mar 2010 må også lige tilføje at kameraet ikke er noget at råbe hurra for smiley

• #5   26. mar 2010 Du har i hvert fald en mobil med masser af muligheder. Der er masser af programmer, og den har en masse nyskabende ting, såsom at når du tilføjer dine facebook oplysninger i telefonen, kan den selv hente billede og fødselsdag og sådan til de venner du har i mobilen som du også har på facebook.

Hver gang jeg overvejer en ny telefon, ser jeg altid masser af videoer om den på YouTube, så du kan eventuelt søge på "HTC Tattoo review HD" og se nogle videoer.

Grunden til jeg vil af med min er, at jeg bliver utrolig hurtigt træt af telefoner, men jeg må sige, at lige præcis denne har jeg være ekstra glad for.

Den har dog ikke ret god højttaler til musik, eller, den spiller ikke ret højt i hvert fald.

• #6   26. mar 2010 Nej kameraet er rigtig skod. Ingen blitz, ingen autofokus eller noget, og er der bare lidt mørkt, kan den ikke se noget som helst, og billederne bliver sløret.

Så for mit vedkommende kunne de lige så godt have ladet være med at sætte et i.

• #7   26. mar 2010 Jeg anbefaler du køber en iphone smiley har selv haft iphone og har htc tattoo nu og den sutter virkelig røv i forhold til iphonen smiley

• Rasmus .
    Rasmus . Tilmeldt:
    aug 2007

#8   26. mar 2010 Rene der er også kun "lidt" forskel på prisen ikke 4500 u/abb og 1800 u/abb

• #9   26. mar 2010 Ruben E
    Har en LG ku990 lige nu, men touchen virker kun når den selv vil, kameret er godt men jeg bruger det sjællendt og når jeg gør er det som regl kun for at vise/dokumenter et eller andet der ikke skal vise andre steder en facebook.

Du siger lyden ikke er god ti musik, men hvad med når den "afspiller" ringer tone ved opkald? hvordan er den der?

Rene:
    Det bliver ikke en iphone i denne omgang, har som SU modtager simpelhen ikke råd

Rasmus W
    Nemlig.

• #10   26. mar 2010 Christine, det er den samme højttaler den bruger. Kvaliteten er fin nok, og spiller også ringetoner højt, men musik er ikke ret højt synes jeg, kun hvis resten af lokalet er helt stille.

• #11   26. mar 2010 Rasmus W - kan godt være der er pris forskel, men htc er ikke pengene værd, men er iphonen

Kommentér på:
Ny mobil - HCT Tattoo??

Annonce