{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Cod Modern Warfare 2 lag. {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.

Jeg har et lille lag problem i cod mw 2. Når jeg går ind i et spil, så kører det helt fint uden problemer til at starte med. Men så snart jeg bliver dræbt 1 gang og starter igen, så begynder det at give et lag hvert 2 sekund. Det kan især mærkes når jeg løber, så giver det nærmest et lille ryk i skærmen. Når jeg bare står stille, så kan jeg se f.eks. snefnug lige stoppe kort, og så derefter fortsætte. Det lyder sikkert værre end det er, men derfor er det aligevel træls, og somsagt så kommer det først efter jeg bliver dræbt første gang.

Normalt når jeg spiller, så spiller jeg mere eller mindre med alt på high, og skygger og de andre ting sat til. Men jeg har prøvet at ændre opløsningen til det laveste, og slå skygger og sådan noget fra. Men der sker fuldstændig det samme, lagget bliver ikke engang reduseret. Har også prøvet at skrue op og ned for anti-alising, men stadig uden held.

Mit hardware ser sådan her ud:

cpu: intel i3 - 330m, 2,13 GHz
Ram: 4 gb ddr3 ram, PC 8500 (1066 MHz)
Gpu: Nvidia Geforce GT 325m, 1 gb

Men eftersom det først begynder efter jeg er blevet dræbt 1 gang, så vil jeg ikke selv tro at det er et hardware problem.

Det kunne jo være der var andre der havde haft samme problem, hvis du vil vide mere så spørg endelig.

Mvh Kenni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cod Modern Warfare 2 lag.
Kommentér på:
Cod Modern Warfare 2 lag.

Annonce