{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nokia E72 hva sys i..?
  • #1   30. mar 2010 Jeg har en E71. Forgængeren. Er den fedeste telefon til dato.. Har haft over 20 på 4 år. Så har haft en del..
    Overvejer stærkt at få den nye model.. Det skulle være endnu federe end E71..

    Anbefales helt sikkert..


  • #2   30. mar 2010 Det er en super telefon, men du kan jo ikke helt sammenligne den med de andre. Da den har QWERTY, de har de andre ikke på samme måde. Det er jo ene touch mobiler, men ellers vælg Legend eller Sony Ericsson X10. Begge er med Android, og giver dig utrolig mange andre muligheder og er super fede.

  • #3   30. mar 2010 Kåre lyder satme nice.. Har en e72 på hånden men kan sku ikk finde ud af om jeg kan vænne mig til det tastatur der.. Hvordan er facebook osv på den..?

  • #4   30. mar 2010 Jeppe.. Jeg har haft en hel del telefoner så ved godt du ikke kan sammenligne de telefoner men det er dem der lige er i mine tanker..

  • Danni A
    Danni A Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 264
    #5   30. mar 2010 Ligesom kåre, har jeg også 71´eren, og har aldrig haft bedre.
    Plejede at skifte et par gange om året, men denne har jeg nu haft et års tid, og den eneste jeg har overvejet at skifte den ud med er 72´eren


  • #6   30. mar 2010 Jeg har kigget på både e72 og e71 men det eneste jeg umiddelbart kan se forskellen er som er meget iøjnefaldende er at mellemrumstasten er mindre på e72..?

  • #8   30. mar 2010 Sys jeg også jeg har set et sted men kan sku ikk finde det igen.. :-S Men måske en af dem som ejer den pågældende telefon kan be eller afkræfte det..

  • #9   30. mar 2010 På E71 eren er p/å under samme tast. Å får sin egen på E72 eren.. Derfor er space smallere for at få plads til den ved siden af.. Navigeringstasten er blevet halvt touch agtig. Tror også det er det hele..

    Synes egentlig den er god nok til at gå på nettet..

    Martin hvis du ikke kan bruge den alligevel. Så skriv lige til mig. Så vil jeg gerne købe den smiley


  • #10   30. mar 2010 Ville hellere have en iPhone eller Android-mobil. Det der vægter mest i den holdning, er Internet-delen, tilgængelige programmer, og så brugergrænsefladen.

Kommentér på:
Nokia E72 hva sys i..?

Annonce