{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

SK
SK
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 69 Svar: 1.021

Nyt anlæg, men ingen lyd (pc) {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt et nyt harman kardon anlæg med forstærker og 5,1 højtalere... Jeg har så sat det til jack stikket på min bærbar. Kan fint høre musik i WMP, men når jeg vil se en film, så der kun baggrundmusik, og explosioner, men ingen lyde fra dem der snakker. Lige så snart jeg så bruger VLC player, så der lyd i det hele. Nogen der ved hvordan det kan være? Har kigget lidt på indstillingerne i WMP, men kan ikke rigtig finde noget der kunne ligne noget...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt anlæg, men ingen lyd (pc)
  • #1   31. mar 2010 prøv at reinstallere WMP ? syntes WMP er noget være lort men altså... (: har du set om den kan i WMC ? (windows media center)

• #2   31. mar 2010 kunne tænkes at minijack kun er stereo, og wmp smider lyden ud som surround, dvs. stemmer skal komme ud af din centerhøjtaler, hvilket de ikke kan pga. de kun er tilsluttet til stereo.. mit gæt er så at vlc smider lyden ud som stereo, og derfor kan høre det hele...

så enten sæt wmp til at spille i stereo, eller køb dig et nyt lydkort så du kan sætte dit anlæg ordentligt til, og få noget rigtig lyd... smiley

• #3   31. mar 2010 john T - Takker, tror du har ret smiley Må bare bruge nogle andre indgange...

Kommentér på:
Nyt anlæg, men ingen lyd (pc)

Annonce