{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.112 visninger | Oprettet:

Line M
Line M
Følger: 1 Emner: 193 Svar: 170

hvor mange MB internet på mobil ?? {{forumTopicSubject}}

står og har købt en HTC Tattoo, ved Telenor. Vil gerne ku gå på nettet med den. Nok ca. 10-20 min. om dagen vil jeg tro. Men der er abonnementer med 5 Mb osv., men aner ik hva det betyder og hvor meget man bruger ?? nogen der kan hjælpe med en forklaring ??

Vil du spare penge på din mobilregning?
Vil du også spare penge på dit mobilabonnement. Se oversigt over de billigste abonnementer her.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor mange MB internet på mobil ??
  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#2   13. apr 2010 tusind tak for hjælpen ! smiley

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

#3   13. apr 2010 så lyder dette til at være tilstrækkeligt

Du kan købe Surfer XXS som tillæg til dit nuværende mobilabonnement hos Telenor. Med Surfer XXS kan du surfe 5 MB på mobilen for kun 9 kr. om måneden. Kommer du til at bruge mere, koster det 10 kr. pr. MB

• #5   13. apr 2010 Til din orientering bruger man altså ca 1 MB på at indlæse en side, så Dennis D, du er lidt gal på den...

• #7   13. apr 2010 Nu kan jeg følge med på mit forbrug på min Iphone hvor mange MB jeg bruger på mail og gå på 2-5 sider om dagen... Mit forbrug minder meget om det Line snakker om, og på lidt over 1 måned har jeg brugt ca 275000 KB... 1000 KB svarer til 1 MB, så jeg har et forbrug på 275 MB, og er kunde ved 3... Så dine udregninger holder ikke stik Dennis... smiley

• #9   13. apr 2010 Du skal have et større forbrug, 5mb er ALT FOR LIDT. Arbejder til daglig i telebranchen, og har set hvor galt det kan gå. Så du skal have mere. Jeg brugte min X10 én dag, ikke synderlig meget. Men hentede nogle programmer osv. Der blev der brugt 37mb. PÅ ÉN DAG!!! Så jeg vil kraftigt anbefale dig at få mere data på, og hent en data tæller på Androidmarket, så du kan følge dit forbrug.

• #11   13. apr 2010 Måske fordi I ikke bruger det så meget, det kan ikke lade sig gøre at se en Youtube film på mobilen, samt surfe lidt uden du kommer over 5mb. Det kan du ikke engang modtage mails for på 14 dage! Så det kan ikke lade sig gøre, ganske enkelt!

• #13   13. apr 2010 Telia? Hvor kommer det fra? Det er måske dit teleselskab, men det kan altså ikke lade sig gøre Dennis D. Derfor er det også farligt du siger det til Line, da hun kan ende med en kæmpe regning hvis hun ikke er opmærksom på hende.

Nu har jeg lige set en YouTube film på 1,5 min, det krævede 1,6mb data. Så han du allerede brugt ca. 1/3 at hendes abonnement.

• #14   13. apr 2010 Find en telefon med Wifi! smiley

Men ellers vil jeg sige 5 mb måske er lige lovlig lidt. Går an på hvilke sider du regner med at gå ind på. Facebooks mobil side kræver eks. ikke ret meget, specielt hvis du slår de fleste billeder fra derpå

• #15   13. apr 2010 Jeg har haft 20 GB til rådighed i de sidste 6 måneder,og har Iphone... Så meget har jeg slet ikke brugt, og har netop skiftet til 3IdealLight, hvor jeg har 300 MB til rådighed om måneden, og det svarer meget godt til mit forbrug...

• #16   13. apr 2010 Hun har jo WiFi smiley

• #18   13. apr 2010 Det er skam ikke for at nedværdige dig Dennis D, ved jo du gør det i god tro. Så det må du ikke tro, men det kan være farligt. God aften.

• #20   13. apr 2010 Man kan hurtigt komme til at bruge meget data smiley

Når jeg har brugt min telefon som MBB modem i toget (ca 1 time og 10 min pr dag) så bruger jeg mellem 400mb og 900mb om mdr. Det er ren surf på nettet, ingen downloads..

Kommentér på:
hvor mange MB internet på mobil ??

Annonce