{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra Xp til 7 ?
  • #1   16. apr 2010 Nope.

Eller dine filer kan du jo gemme på en anden harddisk fx (lav en clean install af OS HVER gang).

• #2   16. apr 2010 mener at microsoft har lavet et program der hedder filesaver (: 2 sec kigger lige efter det så får du mere af vide (:

• Beck .
    Beck . Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 106 Svar: 238
    #3   16. apr 2010 Tak.. (: Det er for min mormor og morfar jeg skal opdradere. Og de har en masse filer, koder til bank, og programmer de gerne vil gemme.

• #4   16. apr 2010 desværre ;s skaf en ekstern harddisk så har windows noget der hedder ''let overførelse'' som gør det hurtigt (: min fejl forvekslede dem ;S

• Beck .
    Beck . Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 106 Svar: 238
    #5   16. apr 2010 Okay. Ved du om jeg kan opgradere fra Xp til Vista og så derefter fra Vista til Xp, og så beholde filerne?

• #6   16. apr 2010 det er stadig ikke en mulighed xD du er bare nød til at have det på en ekstern hvis det skal lykkes ? =/

• #7   16. apr 2010 Mathias J
    bare installere win 7 ved siden af din egen installation = problem solved...?

• #8   16. apr 2010 fedt at se folk ikke aner hvad de taler om smiley

• #9   17. apr 2010 Rasmus C, lad være med at sige noget der er helt ude i tågen, han skal ikke have 2 styresystemer men 1. Skaf en ekstern, smid alt. hvad de vil beholde der over på.

Mathias J, du kan ikke opgradere fra xp til Win 7, men kun clean install og der efter lave en frisk formatering smiley

Så ekstern --> overfør filer --> formater pentention --> opret ny --> installer win 7.

Eller også, hvis deres HDD har en passende størrelse, så del den på i 2 petentioner, så lav en på 35 gb til Win 7, altså styre system, og resten på en anden petention, så er de fri for alt det rod med filer, så smider de bare det hele over på den delte del af HDD'en.

Så ekstern --> overfør filer --> formater pentention --> opret ny 35gb --> opret ny X antal gb --> installer win 7. på drev C (35 gb)

• #10   17. apr 2010 Btw, Rasmus C jeg siger ikke at man ikke kan have 2 OS, fordi det kan man godt, men det er ikk' lige det svar han går og mangler?

• #11   17. apr 2010 ( Deleted User )

fint; løsning....
    http://support.microsoft.com/kb/289022/da

når du har installeret win 7 booter du windows XP op, følger guiden oven for og sletter:
    multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect

så genstarter du, så skulle den gerne boote win 7 op uden at spørge hvilket styresystem du vil starte op; der efter sletter du bare så meget af windows XP mappen du kan...

halv delen af dine programmer fungere muligvis ikke, men det er den lette løsning...

• #12   17. apr 2010 ( Deleted User )

det du skriver han skal er da 100% spild af tid hvis han afligevel ikke for sine programmer med over, men kun hans "filer" så kan han da lige så godt gøre det på den måde jeg henviser til...

• #13   17. apr 2010 rasmus C, det er det da ikke?
    Hvad med næste gang? Skal han bare installere endnu et OS, nej hellere gøre det denne måde jeg skrev end at resikere at dele uønskede filer med et gammel OS

Kommentér på:
Fra Xp til 7 ?

Annonce