{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Ingen stemmer (lyd) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, håber på der side nogle der ude som lige kan hjælpe mig med et problem her smiley
Som overskriften siger så har jeg ingen Stemmer på nogle film/spil Fx. GTA 4 orginal kan jeg ikke høre når de snakker, eller Alien vs Predatore orginal DVD er der heller ingen stemmer, (baggrunds lyden er der)
nogle film som jeg har til at ligge på computeren har jeg hellere ikke stemmer i smiley og det er har intet med filerne at gøre for de virker fint i en DVD eller en anden computer smiley
Håber i kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen stemmer (lyd)
  • #1   17. apr 2010 Kan det være fordi du evt. kører med 5 kanalers lyd, og kun har stereohøjttalere sat til?

    Se i lydindstillinger i Windows, og se om det hjælper at sætte højttalerne til stereo.


  • #2   17. apr 2010 Som Ruben siger... Stemmer går som regel gennem center højtaleren hvis du har opsat windows til at køre surround. Sæt den til stereo smiley

  • #3   17. apr 2010 ellers har jeg oplevet at det også har været fordi at stikket ikke har været sat ordentligt i... ?? altså Jack stikket...

  • #4   17. apr 2010 Det var det med stereo smiley
    forstå bare ikke hvorfor den gør det har 8.1 lydkort
    og 5.1 logitech anlæg :D,
    kan da ikke passe man skal have den sat til stereo ? for lyden er ikke helt den samme smiley


  • #5   17. apr 2010 Så har du sat stikkene forkert i... Husk at sætte dem til 5.1 hvis du bruger et 5.1 anlæg. Derefter tjek alle stik. Evt. skift rundt på center og subwoofer stikkene - hvis ikke du kan det fysisk er der vidst nok en knap til det i Windows.

Kommentér på:
Ingen stemmer (lyd)

Annonce