{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Computer problem {{forumTopicSubject}}

Sidder med en computer som godt kan tændes men vil ikke starte rigtig op.

Har haft taget ram ud for at se om jeg kunne få den til og melde en fejl kode, men uden held. har reset bundkortet også uden held.
Skærmen tændes heller ikke, men hdd grafikkort osv starter op.

har så hørt at det kan være bundkort der er brændt af.

et lille problem mere. på selve Cpu'en sidder der de små pinde, men her sidder de på bundkortet og så er cpu'en helt glat. Nogen som ved hvordan man finder et bundkort den passer til? det er en intel core 2 duo cpu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer problem
  • #1   17. apr 2010 Jeg vil skyde på det er CPU'en der er stået af.
    Intet unormalt i, at CPU'en ingen ben har .. Det ses på nogle af Intel's CPU'er.


  • #2   17. apr 2010 hvis det skulle være cpu'en der var stået af skulle den stadig sige bip lyde når den startede op.

  • #3   18. apr 2010 Hvor mange bærbare har lige en speaker på ?! Ikke vildt mange .. Men helt klart enten CPU eller motherboard.

  • Danni N
    Danni N Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 100
    #4   18. apr 2010 Philip - 95% af de bærbare man kan købe idag har højttalere, og bruger de almindelige højttalere som systemspeaker.

    Desuden tvivler jeg på det er en laptop, det er sjældent 'bare lige' at hive processoren ud af sådan en.

    Jeg vil dog også sætte mit bud på at det er bundkortet der er færdigt.. Prøv evt at tænde den, og straks begynde at trykke gentagende gange på esc.. bare tryk et par gange i sekundet, i 10-15 sek. Sluk så computeren, og prøv at starte den igen normalt..

    Nogle få ældre bundkort har en indbygget reset-funktion som kan trigges med ovenstående metode..


Kommentér på:
Computer problem

Annonce