htc desire..!! HJÆLP! {{forumTopicSubject}}
Hej alle
nu vil jeg prøve igen at stille dette her Spørgsmål , da jeg har set på mange opslag ang touch mobiler - at mange forslår htc desire ( som jeg selv har )
men jeg har nogle spørgsmål / problemer med denne mobil
1 . Hvorfor kan jeg ikke synkronisere ? når jeg prøver så kommer den op med en forbindelsesfejl og skriver dette her: ( Kunne ikke finde HTC Sync på din pc. sørg for at HTC Sync er installeret og åbnet på computeren, du kan installere HTC Sync fra SD-Kortet, ved at installere det på din PC eller også kan du hente det fra HTTP://www.HTC.com/www/support.aspx. bemærk: kun for windows)
OG jeg har installere det der HTC Sync fra deres hjemmeside, og det virker stadigvæk ikke , jeg ved ikke om der er noget jeg skal gøre på mobilen eller et eller andet, da jeg er rimlig ny til telefonen
2. Det er når folk ringer til mig, ringer de med Ukendt nr, og jeg ved fra min gamle mobil af at de ikke ringer med (hemmelig nr) - også selv om jeg har intastet deres nr, ringer de stadigvæk med ukendt nr - og det samme når jeg ringer ud til dem, så er det hemmeligt også..
jeg har prøvet at gå til butikken fra der hvor jeg købte den ca 4-5 gange siden onsdags i sidste uge - men de aner ingenting om telefonen endnu..
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig
på forhånd tak
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 130
Og nej jeg ved de ikke ringer med hemmeligt.. fordi det er ALLE der ringer med hemmeligt - min far- min mor - min bror - min kæreste, bare alle.. og det gør de ikke når de ringer op til den gamle telefon
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
Det lyder lidt som om den ikke er helt som den skal være den Desire du har fået fat i der.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 160
Men, i stedet for at poste disse tråde herinde, kan du lynhurtigt få support hos HTC på:
Denmark Dansk og +45 70142360 Mon - Sat 09:00 - 18:00 (Mon - Fri) 09:00 - 13:00 (Sat) English only on Saturday
Hvis telefonen fejler noget, så få telecare til at lave den... de reperere, opdaterer osv inden for garanti! De gør det bare samme dag!!!!!!!!
feb 2007
feb 2007
htc desire..!! HJÆLP!