{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Martin J
Martin J
Tilmeldt:
20. feb 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17

et par it spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej BB

1: Min hotmail er blevet hacked og har mistet en del mails samt kontakter. Kan de reddes? Har ændret mit password, men nu vil den ikke modtage mails. Hvorfor?

2: Har en MSI u100 netbook- Der er konstant strøm i mine usb porte, kan dette ændres. Har et par eksterne hdd sluttet og det er irreterende de hele tiden står tændt selvom computeren er slukket. Hvis ja, hvordan?

På forhånd tak..

Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et par it spørgsmål
  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #1   4. maj 2010 Tak for yderst brugbare svar Soldier. Jeg kunne også bare slukke på kontakten.

    Glemte faktisk at fortælle at de er koblet til sådan en usb strøm spare el skinne som slukker nlr usb strømmen bliver cuttet.


  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #2   4. maj 2010 1) læs på hotmails faq under "min profil er blevet hijacked, jeg har mistet mine adgangsoplysninger...de har pænt besskrevet hvad man gør hvis man har mistanke om misbrug af sin profil på hotmail...hvis dine oplysninger er mistet fordi en anden har slettet dem kan du godt glemme at se dine data igen.

    2) Det stilles i bios på din pc. Som regel kommer man i bios ved at trykke <del> lige efter den er blevet tændt. andre pcere er det F2 eller F10...


  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
    #3   4. maj 2010 Tak Anton og Anders. Svar jeg kunne bruge til noget..

Kommentér på:
et par it spørgsmål

Annonce