{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Video redigeringsprogram? :) {{forumTopicSubject}}

Yo derude!

Jeg sidder her med windows movie maker og skal mixe noget klaver sammen der er i ordentlig kvalitet, det skratter hverken i lyden eller noget. Men når jeg så smider det i WMM så ødelægger den automatisk kvaliteten....... død irreterende, i hvert fald i lydsporet, er der nogen der enten ved hvordan jeg får den til at lade være med det, eller ligefrem kender et helt andet program der kan downloades gratis? smiley

Håber i kan hjælpe mig

Vh Jacob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Video redigeringsprogram? :)
  • #2   23. maj 2010 Ja jeg ved sgu da godt at man kan google det, men altså hvis du kan finde et forum hurtigere, hvori der er brugere der tester gratis videoredigeringsprogrammer, der ikke ødelægger lydsporet, hurtigere end jeg kan finde et svar her er du velkommen til at gøre forsøget..........

• #3   23. maj 2010 Btw. bare for at få det gjort klart hvad det er jeg mener den gør kan i jo prøve at høre de to her:
    http://www.youtube.com/watch?v=czWNXDrqO9w
    Den er redigeret via WMM, jeg fandt så først ud af det bagefter, at den ødelagde kvaliteten.
    Her er en der ikke er redigeret:
    http://www.youtube.com/watch?v=NwhZHrMgJcY

Håber i kan se/høre problemet!!!

• OSC P
    OSC P Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 190
  • #5   23. maj 2010 Du har måske gjort mig lykkelig, Ole, tak for det! smiley
    Og til jer andre, hvis i ligger inde med noget, hellere for mange forslag ind for lidt! smiley

• #6   23. maj 2010 Hmmm okay leder vidst stadig.... Den fra womble.com kunne ikke læse lydsporet ordentligt på en wmw fil (af en eller anden grund) og kunne slet ikke læse en mts fil - Damn smiley

• #7   23. maj 2010 Nu har jeg så ikke lige et konkret programforslag, men hvis nogen har, så har de det her på denne side:

www.davk.dk

Citat fra siden:
    "davk.dk er en hjemmeside som henvender sig til ALLE som interessere sig for film og videoredigering.

davk.dk er stedet hvor du kan få hjælp og inspiration til din videoredigering om det så er til et filmprojekt eller til din hjemmevideo.
    Vores motto er: Videoredigering for ALLE ..... og det mener vi, så uanset om du er helt grøn eller semi pro. vil du kunne få noget ud af davk.dk"

• OSC P
    OSC P Tilmeldt:
    okt 2008

#8   23. maj 2010 Jeg har aldrig haft problemer med Womble, men har så også kun brugt klip, der blev importeret fra et VHS bånd.

• #9   23. maj 2010 Jeg siger rigtig mange tak til jer begge to for hjælpen i hvert fald! smiley Jeg skal nok lige få kigget på det der Davk, det lyder som noget for mig! smiley

• OSC P
    OSC P Tilmeldt:
    okt 2008

#10   23. maj 2010 Held og lykke med det

Kommentér på:
Video redigeringsprogram? :)

Annonce