{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

iPad priser - Hvad syntes i ? {{forumTopicSubject}}

Jeg regner med at smutte ned til Hamborg og købe mig en iPad, da den kan købes der til ca 3700 DKK.

Men tænkte jeg ville da gerne spare lidt mere, så tjekkede lige hvad folk sælger dem for brugte.

Hvad mener i om at folk sælger dem til ca 5000DKK som noget af det billigeste, men også helt op til 7-8000DKK ?

Hvad syntes i om prisen som den sælges til i tyskland?
ca 3700DKK i en apple forretning, for 16GB WIFI.

Personligt syntes jeg at ca 5000DKK var en ok pris da den kun kunne fået i usa, og dem der skulle få dem hjem skulle ligge en del penge ud. Prisen i usa+told/moms+frag+lidt fortjeneste så er 5000DKK en okay pris med mig. Men nu da man kan tage en tur til Hamborg og købe den for ca 1500DKK mindre, syntes jeg de danske brugt priser er for høje, om de er helt nye eller ej.

Hvad mener i ? Lad diskutionen begynde ! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPad priser - Hvad syntes i ?
  • #1   24. maj 2010 så skal du lige lægge benzinprisen plus slitage på bilen oveni så er der egentlig ikke ret meget sparet

• #2   24. maj 2010 Giver ukendt ret.

og samtidig hvis den så går i stykker skal du jo helt derned og levere den ..

• #3   24. maj 2010 eneste negative ved købe den i udlandet, er du kun får 1 år garanti. til forskel i DK med 2 år.
    men uanset hvor du køber den henne. så der garanti på i 1 år. da Apple, har world wide garanti service.
    hvor man bare skal leverer den til en af deres godkendte reperations steder.

jeg har intet i mod priserne. Enten har man råd ellers har man ikke.

men lige frem selv hente, så det billigere at få den tilsendt med post..

Kommentér på:
iPad priser - Hvad syntes i ?

Annonce