{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

N73 ME eller 6300? {{forumTopicSubject}}

Nokia N73 music edition vs. Nokia 6300

Hey.. Jeg vil lige høre om nogle af jer har nogle erfaringer med disse to mobiltelefoner?
Har de nogle specielt gode/dårlige ting?
Overvejer nemlig at købe en af disse to mobiler.. smiley

Eller er der nogle andre telefoner i kan anbefale? Og argumenter venligst for jeres udtagelse.. smiley

Henrik.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  N73 ME eller 6300?
  • #1   12. aug 2007 Tobias T - Ja jeg har godt nok hørt at den er rimelig langsom i menuen..
    Altså i har mange klager på den eller har i bare mange af dem? smiley

• #2   12. aug 2007 * P u t t e smiley - Hvad søren betyder rageste? smiley

• #5   12. aug 2007 hmm.. synes ikke det passer det i siger om N73'eren.. jeg har haft min det seneste månede + - og jeg har ikke har de fjerneste problemer med den..

• #6   12. aug 2007 Ja det er netop også det styresystem jeg gerne vil afprøve.. Men jeg har nemlig også hørt at N73'eren er rigtig langsom.. Men der er jo også en del forskel på prisen på de to mobiler.. 2500 for N73 og 1500 for 6300.. Altså omkring en 1000-las..
    - Så hvilken ville i selv købe hvis i skulle vælge mellem de to telefoner?

• #7   12. aug 2007 Hello H - Ja det er nemlig Music editionen jeg snakker om.. smiley ved ikke lige om den også har fået en opdatering med hensyn til hastigheden? Har den det? smiley

• Mathias
    Mathias Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5
    #8   12. aug 2007 Min N73 ME køre sku formidabelt, ikke det mindste problem. Selfølgeligt er den langsommere end en "normal" mobiltelefon, men man kan egentligt os betegne den som en computer.

Den kan en masse fede ting, hvis det er den slags man er til! smiley

• #11   12. aug 2007 Jamen jeg skal også have en sprit ny en fra butikken, for så ved jeg nemlig hvad jeg får..
    - Er blevet snydt engang med brugte telefoner.. smiley

• #14   13. aug 2007 Er der ikke andre der har noget at tilføje til denne tråd? smiley

Kommentér på:
N73 ME eller 6300?

Annonce