Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 4 -
  • #1   7. jun 2010 Grov smiley

• #2   7. jun 2010 Jeg synes den er kedelig og ser "billig" ud... Jeg holder mig til min egen 3GS - desværre smiley .. Nu er det 2. gang i træk at Apple har skuffet mig...

• #3   7. jun 2010 jeg har lige skiftet min trofaste 2g ud med en 3gs, men vil derimod meget gerne bytte den med Iphone 4 . synes den har mange forbedrede ting/programmer. Men vil til gengæld gerne have en ipad, og køber man sån en, har man ingen til at bruge en iphone 4 til smiley

• #4   7. jun 2010 Sådan en skal jeg satme da også ha'! Min 3gs skal helt sikkert skiftes ud, men glæder mig alligevel til at få den nye software på 3gs'en.

• #5   7. jun 2010 iPhone 4 bliver et must have, for helvede den er fed! Udseendet, iOS, det hele. Fedt, fedt fedt!

• #6   7. jun 2010 MOrten M - præcis ! så ka folk luk røven med deres fucking HTC :D!

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #8   7. jun 2010 bliver spændene og se hvad prisen bliver...

• Just Me ?

#9   7. jun 2010 Nogle der har set hvornår de kommer i handel?

• #10   7. jun 2010 Den er vild!

• #11   7. jun 2010

must-have!

• L@sgo .
    L@sgo . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 410
    #12   7. jun 2010 Lanceres i USA den 24. juni og kommer til Danmark og 17 andre lande måneden efter.

• L@sgo .
    L@sgo . Tilmeldt:
    feb 2007

#13   7. jun 2010 iPhone 4 kommer i sort og hvid og med enten 16 eller 32 gigabyte hukommelse.

Der er endnu ikke oplyst danske priser.

• Just Me ?

#15   7. jun 2010 nice nok... så må jeg heller op og bestille en med det samme i morgen smiley

• L@sgo .
    L@sgo . Tilmeldt:
    feb 2007

#16   7. jun 2010 Tim R > Du har vidst aldrig prøvet en iphone..

• Just Me ?

#17   7. jun 2010 Tim R
    Ja.. de er bagefter med nogle ting.. men med andre er de foran..

Jeg syntes også det er underligt at med så basale ting, at de kan være bagefter, et Så stort firma som dem... underligt..

• Just Me ?

#18   7. jun 2010 Dane M
    Først nu kommer de med et fornuftigt kamera og "bliz" der til...
    De har ikke noget så simpelt som Radio, som telefoner har haft i over 6år nu...
    man kan ikke sende sinde billeder over BT
    man kan ikke få "alm" testartur på dem, som andre touch mobiler også har
    små ting som det...

• Just Me ?

#19   7. jun 2010 Dane M
    Det er nemlig ikke "kun" idén med touch skærm.. smiley

Men de ting, der er ikke noget den Har, det er noget du kan hente og Give den... ikke std. udstyr, som de andre har...

I mine øjne, er de bagud med det...

Har dog selv haft 1g, og var en af de første i Dk til at få den, da jeg fik den en uge efter den udkom i usa, da jeg var der over ved familien. samt jeg ahr haft 2g 3g og nu 3gs
    Så jeg har dem selv, og vil også ha 4'eren

• #20   7. jun 2010 Er der nogen der ved hvornår det nye OS bliver åbent for download? Apple siger bare comming soon

• #22   7. jun 2010 Fuuuuck jeg glæder mig til at få mig en Iphone 4g!

• #23   7. jun 2010 Iphone kan overhovedet ikke sammenlignes med en anden alm mobil.
    Iphone har 10gange bedre skærm end en alm telefon selv om den tager nok så mange flere pixel kamera bliver billeder meget bedre på iphonen.
    Jeg skal i hvertfald ikke have andre telefoner end iphonen,
    Nu har jeg haft det i 3 år.

• #24   7. jun 2010 Øv for en omgang!!!

Som ellers glad iPhone bruger må jeg erkende at jeg aldrig før har været så skuffet!!!

Alle de "store" ting som det nye mirakel af en iPhone 4 skal kunne... er desværre til gru og skændsel blot gamle features pakket ind i et Apple logo smiley

Havde vitterlig håbet på at der kom en ny lille revolutionerende telefon på markedet, men sikke en skuffelse!

• #25   7. jun 2010 Glæder mig så meget til Juli har fået min bror til og ligge til siden til mig så lig så snart det kommer til landet så der Iphone 4 til mig man smiley

den er for fed og haft iphone i 2 år nu ca og skal intet andet havde smiley

Der Iphone & så der alt det andet lort smiley

• #27   7. jun 2010 Alan Salman .
    Du nu endnu en af dem der kigger på "Megapixel" i selve Telefonen. Hvor mange og hvor lidt megapixel den har kan sådan set være ligemeget smiley Om en iphone har 5Megapixel og en Nokia har 10Megapixel Kan en iphone skab meget meget let havde et bedrer Cam i end nokia'en smiley

Du samliner vel heller ik et spejlrefleks kamera Med et digitalkamera I Megapixel for der er da os en kæmpe forskel der selv om digitalkameraet måske har flere end det andet smiley

Toby .
    Det med testartur der er det jo et Alm testartur. Som der er i Iphone smiley de har bare valgt kun og bruge dette Alm testartur og Ikke et normalt Mobil testartur i deres iphone. Iphone er jo ikke en alm telefon og derfor har den jo heller ikke ting som sådan en telefon har.
    Iphone skiller sig ud fra de andre og vil den altid gøre. Og det de vinder på.

Men kan give dig rart i det med Radio det er nok det eneste Minus de havde men ik noget jeg har været ved og dø over smiley

Skal klart havde den nye og skal havde den med det samme smiley

• #28   7. jun 2010 Meister T
    Priserne kommer til og Ligge som en 3G og en 3Gs Koste da de kom ud smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #29   8. jun 2010 Skulle på arbejde idag, så måtte have en kammerat til at sende sms'er til mig med hvad de sagde xD Men kæft jeg blev glad da den så endelig blev vist frem. Lækkert nyt design den har fået sig, og så "mindre" men samtidig større skærm! utroligt lækkert! Dette burde være den iPhone der kom i stedet for 3g eller 3gs.

Ene af nye fede detaljer og glæder mig klart til få sådan en mellem mine små tykke hænder. Desuden så tror jeg også min iPhone 1gen. har tjent sin værnepligt nu smiley -

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#30   8. jun 2010 Desværre er den nok lidt for pæn. Hader når jeg ser folk der lader som om de snakker i telefon bare for at vise at de har en iPhone.. Hvilket nok er den største grund til jeg ikke har skiftet min = stort set ingen der har den smiley

• #31   8. jun 2010 Denned S
    Ser os bare for langt ude når folk gør det har lagt mærke til nogen stykker der har gjort det smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#32   8. jun 2010 En gut jeg specielt bed mærke i var en i Italien, han gik bevidst rundt midt en en stor folkemændge.. og tænker lidt hvem snakker i telefon i 15 minutter på sådan et tidspunkt? samtidig holdt han telefonen på en sådan måde så den var synlig mest muligt. Det er virkelig ærgerligt, for tænker at det blandt andet er en af grunde til at der er så mange der bare hader den pr. definition...

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#33   8. jun 2010 Forresten så er prisen i usa sat til 199$ for 16gb og 299$ for 32gb.. På arbodoment smiley

• mhk !
    mhk ! Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 176
    #35   8. jun 2010 Nogen der ved, om man har mulighed for selv at skifte batteri i den nye?
    - Uden at man skal bruge værktøj smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #36   8. jun 2010 Mhk: Ikke muligt.

Kommentér på:
Iphone 4 -

Annonce