{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste PC til pengene, bærbar
  • #1   2. jul 2010 Har meget dårlige erfaringer omkring Acer, og vil egentlig helst ikke have sådan en. Også fordi man hører så meget om det er noget lort

• #2   2. jul 2010 1. Vælg en bærbar der har en stor opløsning.
    har en HP Pavilion dv7 (2md) som er 1600*900 og min "gamle zepto" 6515wd kørte med 1900*1600 og mindre skærm, savner den høje opløsning når man spiller......

• #3   2. jul 2010 hahaah
    jacob T. vis der er noget der er dårligt her. så er det HP værste lort ever

• #4   2. jul 2010 Chris - 9/10 der har en Acer er utilfredse med dem. hvis du googler acer problemer, så VÆLTER det op.

Mener absolut HP er nogle klasser højere

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #5   2. jul 2010 Acer er en utrolig god laptop. Du har bare været uheldig.

• #6   2. jul 2010 nej jacob t.

Det er de ikke. Og ja acer er et godt mærke.

• #7   2. jul 2010 Hmm, jeg vil lade tvivlen komme til gode. Har selv haft en 17'' acer med core2duo, 8gb ram og 1gb grafikkort. Mener det var et nvidia gt220 eller sådan noget. Den var absolut meget langsommere end min gamle Packard bell med dual core og 4 gb ram samt Geforce 8600GT.
    4. gang jeg skulle spille Call of duty world war 2 på aceren brændte den sammen og gik i blå bios skærm pga. overophedning

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#8   2. jul 2010 8 gb. ram.. Det lyder fuldstændig sindssygt.
    Jeg har selv en ACER og havde en HP Compaq før. Compaqen var jeg fint tilfreds med, men min bror har en helt magen til og den siger en irriterende lyd fra blæseren. Så vil sige, Acer er det jeg har været mest tilfreds med.

• #9   2. jul 2010 Det var 8gb ddr3 ram. Tjaeh, synes også den virkede til at være vild, men tværtimod

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#10   2. jul 2010 Kan du finde linket til det med de 9/10 der er meget utilfredse, kan nemlig ikke selv smiley

Jeg er ikke selv det store geni hvad angår PC/bærbar, men min onkel er og arbejder med det og han siger at HP er no-go og Acer er godt.

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#11   2. jul 2010 (link fjernet)

Den der har jeg og er tilfreds med den.

Kommentér på:
Bedste PC til pengene, bærbar

Annonce