600 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Opgradere en std `computer? :S Opgradere en std `computer? :S

Hej HOL.dk

Vil gerne opgradere mit packard bell.
Der sidder noget Quadcore i den, mener det er den gamle model. 8600 eller sådan noget.
8 gb DDR2 ram
Nvidia GT130
Meget lille psu
Et eller andet std bundkort?

Vil utrolig gerne gå tiden med Starcraft 2 i møde med ordentlig gpu og synes egentlig at jeg udemærket tilfreds med CPU'en og rammene. Mener den scorer 5.8 i Windows scoren :S

Mit spørgsmål er så, vil jeg kunne nøjes med fx. en billig psu på 650w og et 5770 kort? Dvs. en små 1600kr. Eller hvad ville i opgradere? Smid evt. gerne nogen links.
Det skal lige siges jeg ikke er den helt vilde gamer, men kan godt lide god grafik og knald på når jeg finder noget jeg gider spille smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opgradere en std `computer? :S
  • #1   6. jul 2010 Et 5770 kan køre på en 400w strømforsyning, så det behøver ikke være "så højt", at du skal op smiley

Åbn lortet og se om der er plads til et grafikkort. Evt. kan du prøve at se om der er andre, der har gjort det samme ved at google "Packard Bell" + modelnummer + 5770. Det er i hvert fald ikke utænkeligt, at andre har fået samme ide smiley

• #2   6. jul 2010 Og nu blev jeg sgu nysgerrig efter hvad der er blevet skrevet på HOL.dk smiley

• #3   6. jul 2010 tja jeg har en 850w og 5770 og det køre udemærket smiley venter også kun på starcraft 2 smiley

• #4   6. jul 2010 og jeg har valgt 850, fordi så kan jeg skifte til et større grafikkort, vis jeg har løst uden at skulle tænke på det. smiley

Kommentér på:
Opgradere en std `computer? :S

Annonce