Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er mest skræmmende
  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 122
    #1   13. jul 2010 begge ting er lige slemme.. det er bare fordi det er apple at folk med det samme skal købe det. og det er ikke en skid bedre end alt andet smiley

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #2   13. jul 2010 det er vildt nok at Apple ikke har testet det eller kaldt dem tilbage og rettet fejlen.. for det ser jo ikke ud til at det kan rettes med noget Software Update smiley

• #3   13. jul 2010 Toby .

Tror ikke de kalder dem tilbage frivilligt.

I sin tid blev M$ også tvunget til enten at tilbagekalde Xbox360 eller gratis reparere alle dem der kom ind med RROD i en udvidet garanti. De valgte at gøre det sidste, men lad os håbe "forbrugerombudsmanden" i USA gør det samme, mod Apple.

Jeg har intet imod Apple. Har en Mac og elsker den, men at lancere et ufærdigt produkt kan jeg ikke respektere. Jeg holder nemlig med de enkelte produkter og ikke virksomheden. =)

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #4   13. jul 2010 Tilbagekald vil kræve alt for meget. Men de har da tilbudt fuld refundering:
    http://www.apple.com/pr/library/2010/07/02appleletter.html

• #5   13. jul 2010 Tosse 2

Ja det har de jo så, men hvad hjælper det andet end at man kan bruge sine penge på en iPhone 3GS ... Men er det det man vil

• Just Me ?

#6   13. jul 2010 Jeg vil også ha en iPhone 4... men det der er jo en KÆMPE minus fra dem,..

• Just Me ?

#7   13. jul 2010 Mon ikke det hjælper hvis man så har et HardCover på? så dækker den jo også den Revne der??? som han viser med Tape

• #8   13. jul 2010 Jo jo. det hjælper så snart man har cover på, men jeg synes ikke de er så pæne...

• Just Me ?

#9   13. jul 2010 De er nemlig Ikke pæne nej, har det heller ikke på min 3Gs'er nu...

Men det er da beder end tape, ind til de kalder dem ind til Rep. for det SKAL de da gøre!!

Ellers må det danske forbrugersråd da kalde dem ind i DK

• #10   13. jul 2010 var egentlig overbevist om at jeg skulle have haft en iPhone 4, men efter alle de fejl de første her har haft har jeg mistet alt lyst til at opgradere, så jeg beholder vidst bare min trofaste 3GS lidt endnu smiley

Lige siden at det blev virkelig slemt med fejl på den ny iPhone (lidt 1. generationsfejl ser man tit, men det er godt nok bare direkte latterligt det her) har jeg gået og tænkt om ikke at det kunne tænkes at Apple kom med en ny version af iPhone 4'eren, hvor fejlene er rettet? Det ville i mit hoved være det rigtige at gøre, ellers tror jeg at Apple skyder sig selv lidt i foden.

Er selv stor Apple tilhænger, med MacBook og iPhone lige pt, men synes lige pt at de er nogle lidt store fjolser med den måde de har tacklet alt det her på. Ikke mindst de svar Steve Jobs har givet til nogle af de folk der har skrevet og klaget.

• #11   13. jul 2010 Rasmus Y
    "men efter alle de fejl de første her har haft har jeg mistet alt lyst til at opgradere"

Hvilke andre fejl er der, udover antenneproblemet?

• Just Me ?

#12   13. jul 2010 http://tnerd.com/2010/07/01/vapor4-case-for-iphone-4-announced-now-available-for-preorder/
    I skal bare købe den her der til... Den beskytter den sammentid med at den gir beder signal... Og så er den jo ikke viiildt grim smiley og kan fåes i Carbon.. som jo er nice smiley

• #13   13. jul 2010 J.F@

Too many to mention... har fulgt lidt med på diverse sider og der har der været posted en lang række problemer!
    Det sidste jeg læste var at der var et tilfælde med en iPhone der brød i brand da den sad i laderen, og så var der også noget med at volumeknapperne havde nogle problemer, og så skulle kameraet tage 'gule' billeder der ikke er specielt kønne osv. osv.

Flere fejl end jeg har lyst til at gamble med, så jeg vil først opgradere når de har fået rettet dem. Desuden har jeg egentlig ikke brug for mere end min 3GS'er, så det ville være rent lir at opgradere...

Kommentér på:
hvad er mest skræmmende

Annonce