914 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
hvad er mest skræmmende hvad er mest skræmmende
At iPhone bliver lanceret med så stor en fejl
http://bits.blogs.nytimes.com/2010/07/12/consumer-reports-says-iphone-4-has-design-flaw/
eller at folk blindt køber den telefon alligevel?
Afstemning sat i gang
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 122
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.148
Tror ikke de kalder dem tilbage frivilligt.
I sin tid blev M$ også tvunget til enten at tilbagekalde Xbox360 eller gratis reparere alle dem der kom ind med RROD i en udvidet garanti. De valgte at gøre det sidste, men lad os håbe "forbrugerombudsmanden" i USA gør det samme, mod Apple.
Jeg har intet imod Apple. Har en Mac og elsker den, men at lancere et ufærdigt produkt kan jeg ikke respektere. Jeg holder nemlig med de enkelte produkter og ikke virksomheden. =)
jan 2007
Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
http://www.apple.com/pr/library/2010/07/02appleletter.html
mar 2007
Ja det har de jo så, men hvad hjælper det andet end at man kan bruge sine penge på en iPhone 3GS ... Men er det det man vil
mar 2007
Men det er da beder end tape, ind til de kalder dem ind til Rep. for det SKAL de da gøre!!
Ellers må det danske forbrugersråd da kalde dem ind i DK
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 215
Lige siden at det blev virkelig slemt med fejl på den ny iPhone (lidt 1. generationsfejl ser man tit, men det er godt nok bare direkte latterligt det her) har jeg gået og tænkt om ikke at det kunne tænkes at Apple kom med en ny version af iPhone 4'eren, hvor fejlene er rettet? Det ville i mit hoved være det rigtige at gøre, ellers tror jeg at Apple skyder sig selv lidt i foden.
Er selv stor Apple tilhænger, med MacBook og iPhone lige pt, men synes lige pt at de er nogle lidt store fjolser med den måde de har tacklet alt det her på. Ikke mindst de svar Steve Jobs har givet til nogle af de folk der har skrevet og klaget.
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 441
"men efter alle de fejl de første her har haft har jeg mistet alt lyst til at opgradere"
Hvilke andre fejl er der, udover antenneproblemet?
I skal bare købe den her der til... Den beskytter den sammentid med at den gir beder signal... Og så er den jo ikke viiildt grim
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 215
Too many to mention... har fulgt lidt med på diverse sider og der har der været posted en lang række problemer!
Det sidste jeg læste var at der var et tilfælde med en iPhone der brød i brand da den sad i laderen, og så var der også noget med at volumeknapperne havde nogle problemer, og så skulle kameraet tage 'gule' billeder der ikke er specielt kønne osv. osv.
Flere fejl end jeg har lyst til at gamble med, så jeg vil først opgradere når de har fået rettet dem. Desuden har jeg egentlig ikke brug for mere end min 3GS'er, så det ville være rent lir at opgradere...
hvad er mest skræmmende