Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone 4: Ingen antennepanik!
  • #1   21. jul 2010 Hvor har dine 8 venner så skaffet sig en Iphone 4?

• ANDREAS M
    ANDREAS M Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 62 Svar: 184
    #2   21. jul 2010 Jeg har også en ven som har den.. Han siger endda at hans 4'er har forbindelse nogle steder hans 3gs'er ikke har..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #3   21. jul 2010 gigi at dine venner er eskimoer kan du ikke dumpe testen på.

• #4   21. jul 2010 Gigi' er bare en hater ...

• #5   21. jul 2010 Andreas - har en kammerat der siger præcis det samme.

Så jeg kan sku ikke se hvorfor folk skal blive ved med at hate på den smiley

• #6   21. jul 2010 3GS gør jo præcis det samme? Har hørt fra folk at problemet er totalt hypet. Hvis man står i en beton bygning kan det måske være et problem hvis man laver dødsgrebet på den.

• #7   22. jul 2010 Det skal de jo sige... De kommer jo til at tjene styrtende med penge når den kommer til DK smiley

• #8   22. jul 2010 De får jo intet ud af det hvis de ikke hyper den lidt op også smiley - never the less, reserver en til mig.

• #9   22. jul 2010 Der er ingen problemer med den . hvis du står et sted med dårligt signal, og du holder hvor antennen er falder den ja. det klart . men det gør alle mobiler sku.

• Beck .
    Beck . Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 106 Svar: 238
    #10   23. jul 2010 Der sker der samme med 3Gs'eren hvis du klemmer om den som de gør ved iPhone 4.
    Det er bare Apple haters der skal have noget de kan klage sig over.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#11   23. jul 2010 bahhhh. Problemet er jo ikke at signalet bliver ringere.. Problemet er at det så nemt bliver ringere. - så dvs. selvom du ikke taber opkald eller lign, så er det stadig et "problem"..

Og det hele ligger i Apple's smarte Antenne (og synes ærlig og oprigtigt at det er pisse smart, og ærgeligt at det ikke "virker" som det skal) Men deres antenne sidder jo, så at man med dine små fede fingre kan røre ved den. De har endda vist hvor de 2 antenner skilles = hvor man skal holde for at kortslutte dem - hvilket man ikke kan ved andre telefoner, da det er gemt inde bag et plastikcover.

Når det så er sagt, så synes/tror jeg at hele antenne-apples-vista-historie er pisse overdrevet. Usa har ringe signal mange steder, men tvivler på det er i diverse storbyer (self. ikke at jeg ved det) Men nok nærmere midt ude på bøhlandet. Og køber farmer Billy en iPhone 4? næppe..

• #12   23. jul 2010 Hvorfor al det her skænderi? I kan da bare vente til Lørdag

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#13   24. jul 2010 sameer, ingen skændes? Nogen læser bare lidt for meget nyheder og tror blindt på alt hvad de skriver smiley

• #14   24. jul 2010 Ja indrømmer gerne, at jeg er en af dem smiley

Kommentér på:
iPhone 4: Ingen antennepanik!

Annonce