{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.015 visninger | Oprettet:

HJÆLP - kan ikke komme på min hotmail? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley
Her kommer et måske lidt indviklet spørgsmål, men jeg håber at kunne få et eller måske flere brugbare svar ud af det.
Det er sådan at jeg i noget tid har døjet med mit internet. ALLE www-adresser har virket undtagen netop facebook og hotmail. Det har været utroligt irriterende i og med, at det næsten er de eneste jeg bruger. Jeg har måske en mistanke til at det kunne have en forbindelse til at min email netop er blevet hacket og derefter min facebook?? Kan det være rigtigt? Det skal lige siges, at BÅDE facebook og hotmail virker hvis jeg tager min egen computer med i skole og bruger det der? Har prøvet at kontakte TDC vedrørende problemet, men de havde ingen løsning. PLEASE er der nogen der kan hjælpe - skal bruge mailen for at få min facebook spærret igen? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP - kan ikke komme på min hotmail?
  • #1   22. jul 2010 Hvis det altid virker når du er på skolen ville jeg da tro det var nettet der var noget i vejen med, men ellers prøv at brug en anden browser det kan nogle gange løse de mærkeligste problemer..:)

• #2   22. jul 2010 Men hvorfor skulle nettet lige netop ikke kunne finde de her to adresser?
    Jeg kan sagtens finde www.msn.com og derefter trykke "hotmail" - så går den bare i hak. TDC har ingen løsning på det og de mener ikke at det er nettet der fejler noget. Det skal lige siges at det kun er i perioder de lukker ned. Hvordan installerer man en ny browser? Er det f.eks. Safari? (Jeg er ikke lige på hjemmebane her, derfor jeg måske spørger lidt dumt;-))

• #3   22. jul 2010 Ja altså safari er da en mulighed, men nok ikk lige den mest optimale, jeg ville nok tage sådan en som Firefox eller google crome <--- det er 2 gode browsere som man ved hvad er..

• #4   22. jul 2010 emilie C

har du mobilt bredbånd derhjemme?

• #5   30. jul 2010 Baboom's fluedræber - Mange tak for svar. Tror nu ikke at det er min browser der er problemet, for hotmail virker jo optimal på den samme computer, hvor den bare er sluttet til et andet netværk.

Darwing Duck - Nej, har ikke mobilt bredbånd, desværre-

Kommentér på:
HJÆLP - kan ikke komme på min hotmail?

Annonce