HJÆLP - kan ikke komme på min hotmail? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Her kommer et måske lidt indviklet spørgsmål, men jeg håber at kunne få et eller måske flere brugbare svar ud af det.
Det er sådan at jeg i noget tid har døjet med mit internet. ALLE www-adresser har virket undtagen netop facebook og hotmail. Det har været utroligt irriterende i og med, at det næsten er de eneste jeg bruger. Jeg har måske en mistanke til at det kunne have en forbindelse til at min email netop er blevet hacket og derefter min facebook?? Kan det være rigtigt? Det skal lige siges, at BÅDE facebook og hotmail virker hvis jeg tager min egen computer med i skole og bruger det der? Har prøvet at kontakte TDC vedrørende problemet, men de havde ingen løsning. PLEASE er der nogen der kan hjælpe - skal bruge mailen for at få min facebook spærret igen?
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 124 Svar: 708
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 68
Jeg kan sagtens finde www.msn.com og derefter trykke "hotmail" - så går den bare i hak. TDC har ingen løsning på det og de mener ikke at det er nettet der fejler noget. Det skal lige siges at det kun er i perioder de lukker ned. Hvordan installerer man en ny browser? Er det f.eks. Safari? (Jeg er ikke lige på hjemmebane her, derfor jeg måske spørger lidt dumt;-))
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 124 Svar: 708
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.099
har du mobilt bredbånd derhjemme?
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Emner: 6 Svar: 68
Darwing Duck - Nej, har ikke mobilt bredbånd, desværre-
HJÆLP - kan ikke komme på min hotmail?