{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Smartphone? {{forumTopicSubject}}

jeg står og ska ud og ha mig en smartphone, men sys det lyder til der er rimelig mange problemer med de nyere, ellers kan de ikke fås i dk

f.eks iphone 4 er der antenne problemerne
htc desire har jeg hørt skulle hakke i grafikken
htc evo4 kommer aldrig på det danske markede
og google nexus 1 er heller ikke tiltænkt det danske markede.

hva fanden sker der for det!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smartphone?
  • #1   27. jul 2010 iphone ftw !!

• #2   28. jul 2010 Iphone 4 Har ingen store antenne problemmer.. I USA har de langt dårliger antenne dækning end i Danmark. Os i Danmark kommer ikke til og mærke det overhovede. Apple har os gået end og lavet nogen ting på softwaren som hjælper. Opdater til 4,0,1.

Det blivet teste af jeg ved ikke hvor mange i landet og endnu ik lykkes rigtig og dræbe det antenne kender selv en som har en Iphone 4 og ingen problemmer været. Skal selv hente min på fredag og tar gerne billeder hvor jeg dækker den antenne

• #3   28. jul 2010 Folk der snakker dårligt om Iphone er som regl. Bruger af Htc smiley Som nok er den størreste konkurrent til iphone og det går selvfølig den samme vej tilbage smiley Enten er man til det ene eller det andet Og hvis man skal havde smartphone så der Htc og Iphone her i landet og Jeg så til Iphone og andre er til noget andet smiley

• #4   28. jul 2010 Jeg prøvede at se videoen, men da jeg nægter at installere quicktime kunne det ikke lade sig gøre. smiley

(Ejer forøvrigt ikke en HTC)

Kommentér på:
Smartphone?

Annonce