{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.306 visninger | Oprettet:

Lars H
Lars H
Tilmeldt:
3. dec 2008
Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232

Flytte programmer fra pc til pc? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom
Jeg står og skal have flyttet alle programmer fra min gamle computer og over til en ny jeg har købt. Hvordan får jeg alle mine programmer osv flyttet med over på en nem måde når jeg ikke har cd-rommerne osv.

Kan jeg gå ind under C-drev og ind i programmerne også kopiere programmets placering/mappe over på et usb også installere det derfra på den nye igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte programmer fra pc til pc?
  • #1   28. jul 2010 hamachi fungerer =)

  • #3   28. jul 2010 Du kan muligvis godt flytte programmerne fra comp til comp, men det vil aldrig komme til at fungere rigtigt, da de installerede programmer er installeret udfra de specs din comp har (ram, gfx osv) self alt efter hvilke programmer der er tale om.

    Mvh René


  • #5   29. jul 2010 Ok.. Så leger vi det.. Dvs at feks film og billed redigeringsprogrammer er ligeglad med at det er et andet grafikkort der ligger i den nye comp.. TVIVLER

  • #7   29. jul 2010 Installere du ikke NYE drivere når du kommer et nyt grafikkort i din comp ?

  • #9   29. jul 2010 Det er dig der begynder med skift af grafikkort, jeg kom bare med et svar..

    Er enig med dig i at nogle filer bliver smidt feks i system32 etc, Meeeeeeen hvis ikke pc specs passer med hvad programmerne har fået at vide ved installation, vil du ALDRIG få lortet til at køre optimalt..

    Geeez... Det er sgu da tilladt at tænke lidt selv..


  • #11   29. jul 2010 Tænk engang jeg skulle lige til at sige det samme om dig... At være så påståelig UDEN at have noget at have det i... Når du engang er færdig med fjolleskolen, syntes jeg da at du skulle læse lidt op om emnet..

    Over and out


Kommentér på:
Flytte programmer fra pc til pc?

Annonce