2.366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 77 Svar

Køb ikke Iphone 4, se her hvorfor!!!! Køb ikke Iphone 4, se her hvorfor!!!!

efter Apple fik et kæmpe lussing fra den største forbrugerorganisation i USA Consumer Reports, følger Tyske og Franske forbrugerorganisationer op med at der er problem med antennen på Iphone 4.

De danske mobilkritiker ville ikke følge op idet de mente at der var bedre dækning end USA, mennnnn nu da tyskerne og franskmændende også har det samme problem, er de danske kritikere taget deres ord tilbage.

læs her : http://www.mobil.nu/nyheder/Forbrugerorganisationer-bekraefter-problemer-med-iPhone-4-s-antenne-1.366315.html

hvordan de Tyske og franske forbrugerorganisationer dumper Iphone 4. de opfordre folk til at ladevære med at købe tlf.

Nu da Europa følger op mhs problemet med Iphone 4 Antenne, hvorfor står ca. 100.000 danskere i kø for at købe et deffekt Tlf., tilmed er de villige til at give 5000-6000 kr. for en tlf. som ikke kan bruges?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb ikke Iphone 4, se her hvorfor!!!!
  • #1   29. jul 2010 Ihhh.... køber nok telefonen alligevel...

• #2   29. jul 2010 Jeg skal med 100% garanti ha den telefon, har altid haft min 3Gs i silikone cover og vil også gøre det samme med den iphone 4, antenne problem eller ej. smiley

• #3   29. jul 2010 Den sucks grande!!! tro mig den er ikke pengene værd..

• #4   29. jul 2010 M&M lad mig gætte, du er HTC fan ik? smiley

• #5   29. jul 2010 Nope.. haft den nye i hænderne i 1 uge og solgt lortet igen.. virkelig en skuffelse!!..

• #6   29. jul 2010 Når ok he he, men jeg skal i hvert fald have en, det er 100% smiley

• #7   29. jul 2010 det er jo ikke noget nyt at folk der køber iphone snyder sig selv - de hører bare iphone og så skal de da have en uden at have en bjælde forstand på det.....

• #8   29. jul 2010 *Gonzo *...håber ikke du referere til mig med den sætning du lige fyrede af der.

• #9   29. jul 2010 Jeg vil have en, men fannerme ikke før lortet virker, ellers ryger jeg på HTC igen. (har 3Gs lige nu, og er egentlig ok tilfreds, stadig dårlig antenne, men brugbar)

• #10   29. jul 2010 Tror sku folk køber den nye Iphone uanset om den virker 100% eller ej.
    Der er meget blærpoint og med på moden effekt i det at have en.
    Jeg beholder min iphone 3gs 16G. den er bedste efter min mening. Tør simpelhen ikke smide for en iphone 4 som "måske" virker...

• #11   29. jul 2010 iPhone er lort.. Nu kommer deres 4. Model, og den er samme stadie som de gamle Sony Ericsson.. iPhone har bare touchscreen.. det eneste de skal ha ros for, er deres skærm og dens følsomhed.. ellers er resten lort.. og så burde de lavet noget andet end iTunes til det pis, for det fungere hverken helt eller halvt, og programmet er så SYGT langsomt til at man skal lave..

Og jeg har aldrig stået med en HTC i hånden engang.. HTC er pisse grimme så derfor vil jeg ikke eje skidtet.. Sony Ericsson ved man sku hvad er! smiley

• #12   29. jul 2010 *smide 7000 =D

• #13   29. jul 2010 Det er enligt sjovt at hver gang der bliver talt om mobiler, så er det som religion, man kan ikke overbevise den anden om, at lige det du nu syntes er bedste, også er det bedst, det vigtigste er bare at brugeren er glad for det mærke han nu engang har.

og til dig FuckingTripOnXTC ! få lavet din lorte computer, for der er tydeligt noget glat med den, jeg har aldrig haft problemer med itunes og det går bare stærkt. smiley

• #14   29. jul 2010 Thomas L

Kan du se dit navn står nogen steder i det jeg har skrevet???

FuckingTripOnXTC !

Enig!. Dog er HTC'erne endda pænere end iphone.
    Siger jo også sig selv at Apple tager røven for hårdt på markedet når de i løbet af så relativ kort tid smider så mange udgaver/opdateringer ud

Skal lige siges jeg hverken har iphone, SE eller HTC - men derimod en n97 mini som jeg heller ikke er tilfreds med og overvejer at skifte til SE som både på software, design og kvalitet ligger i top

• #15   29. jul 2010 *Gonzo *...der er jeg så stærkt uenig med dig, vis mig lige en HTC, som har et flotere design en den nye iphone 4, den er da så stil ren som noget kan være smiley

• #16   29. jul 2010 *Gonzo * : Prøv x10 så.. jeg har x10 mini (ikke Pro).. telefonen er kanon.. dog kan man ikke gemme MMS (underligt!!) og den holder ikke strøm mere end maks to dage.. har lige fået noget "Task Killer" på som kan lukke ned for diverse baggrundsprogrammer, så nu må vi se hvordan det er.. men den store x10 skulle være rigtig god.. jeg er fuldt tilfreds med Mini'en ihvertfald! smiley

Der sætter man stikket i telefonen, trykker på Dataoverførsel og vupti, du kan lægge alt ned på telefonen som var det en USB stick.. plus telefonen skal ikke være Jailbreaket og meget mere for at få programmer ned på den.. ikke noget iTunes lort der skal synkronisere, tjekke, hashe, tjekke igen, synkronisere igen og SÅ kan den lægge det ned.. hvorefter den lige skal tjekke igen..

Thomas L : Det kan ikke være rigtig folk skal eje en Quadcore for at bruge sin iPhone.. den PC jeg har duer FINT til både musik og film som jeg bruger den til.. så har ikke i planer om at købe ny bare fordi jeg skal rode runudt med en sten smiley

• #17   29. jul 2010 FuckingTripOnXTC ! he he noget er der galt så, for itunes er ikke så resurse krævende smiley

• ANDREAS M
    ANDREAS M Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 62 Svar: 184
    #18   29. jul 2010 iPhone 4 til mig, uanset antenneproblemer eller ej

• #19   29. jul 2010 Folk køber den pga brandet, og den signalværdi den sender.
    Så er det ligegyldigt om den virker som den skal, eller du kan købe en telefon med samme funktioner til den halve pris.

• ANDREAS M
    ANDREAS M Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 62 Svar: 184
    #20   29. jul 2010 F P: Præcis . . .

• #22   29. jul 2010 lol, jeg har altid undret mig over om folk overhovdet har brug for en iphone smiley syntes det er mere smartness og have en iphone og ikke nødvendigt !
    spild af penge (min mening):)

• #23   29. jul 2010 Vi har for mange penge..
    Og dem som brokker sig osv er dem som har ikke råd (;

• #24   29. jul 2010 Iphone er efterhånden en gammel telefon, og har nu dømt sin død.

Den har været højdepunktet til at skubbe touch mobilerne frem. Og det har da været den mest populær telefon. Så man kan da takke den på en måde.

Men stadigvæk, de har presset den for langt ud. De skal virkelig lave et helt nyt styresystem og skærm, før det kan følge med. Og det har de vidst ikke formået sig med smiley

Og nej den er skam ikke dyr mobil. Bare se Samsung Galaxy S (i9000) og Sony Xperia X10. De ligger i samme prisklasse. Samt tæsker iphone.

i USA er Android også overhalet iPhone. Og følger hurtigt op imod blackberry som har nr. pladsen i smartphones klassen.

iPhone sælger kun på grund af alt den medie omtale!

• #25   29. jul 2010 man kan jo sagtens høre i ikke aner hvad fanden i snakker om, i er ligeså dumme og indbildske, er det fordi i ikke selv har råd til den??

Problemet er faktisk bare at når du holder om telefonen og din hånd rører 2 antenner på en gang så serie forbinder du antennerne og så mister du signalet. det kan klares med et cover eller film over antennen. slut færdig. måske er det en dårlig fejl men tjah, jeg får et gratis cover med så jeg er sku ligeglad. smiley

bare drop jeres ondt i røven pis..

• #26   29. jul 2010 kim /

Nej den gør ik, for den laves ikke i 8 gb!

16 & 32 GB

• #27   29. jul 2010 skum-caT - ANFotos S

i USA er Android også overhalet iPhone.??? WHAT? Aldrig, Iphone ejes ca af en 3/1 af usa's befolkning.

• Chris H
    Chris H Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 34
    #28   29. jul 2010 Jeg har faktisk været utrolig glad for Iphone, den er nem og plejede at være ok hurtig. 3G.

Men efter opdateringen er den helt håbløs, så er nød til at købe en ny mobil, kan slet ikke bruge den mere. Og jeg gider ikke købe den nye, da jeg er utilfreds med at de ikke gør det muligt, at få den gamle opdatering igen, itunes er tilmed et lorte program og mulighederne for at føre musik og billeder frem og tilbage er meget langsommelig. Alt respekt for deres computere, som kører perfekt. Men telefonen, og måden at behandle kunder, tvinge en til at købe nyt? Giver jeg ikke noget for, og den slags støtter jeg ikke.

Overvejer en Samsung Galaxy S, er bare lidt skeptisk overfor Android systemet.

• Lasse O
    Lasse O Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 11
    #29   29. jul 2010 Ultras - dks fineste .

Den ejes nok næppe af 3/1 af befolkningen, efter som det ville betyde at 300% af USAs befolkning ejede telefonen.

Hvordan er det nu med procenter og mere end 100%?

Desuden tror jeg NÆPPE at 33% (for det må være det du mener) af befolkningen ejer en iPhone.

• Lasse O
    Lasse O Tilmeldt:
    apr 2008

#30   29. jul 2010 Desuden tror jeg ikke at DU ved hvad du snakker om:

http://phonereport.info/report-google-android-sells-more-than-iphone-in-the-us/

Desuden, igen, hvem gider give 5000/6000/8000 kr for en mobil der er kendt for deres design og så smide et kondom eller stykke tape om lortet for at det virker korrekt.. fail

• #31   29. jul 2010 Chris H

iOS4 kører skidt på en 3G, uden tvivl, men det kører virkelig nice på 4'eren..
    Problemet med 3G'eren er jo hovedsageligt at den kører med en processor der kører ca 30% af hastigheden på en 4'er..
    Det nye OS kører fint på 3Gs'eren og rigtig nice på 4'eren.. Apple tænkte sig bare ikke om da de udgav det til 3G'eren!

For at vende tilbage til emnet, så skal jeg stensikkert have en iPhone 4, antenneproblem eller ej, for som det er sagt tidligere kræver det kun et silikonecover at rette op på problemet, og det har jeg altid haft på min 3G'er alligevel!

• #32   29. jul 2010 Hvor meget er 3/1 del af USA ? dvs hver amerikaner har 3 eller hvad ? smiley hahaha.. jaaa.. de har altid være dumme derovre..

Og ja.. Android har overhaldet iPhone.. så pak bare sammen igen smiley

• #33   29. jul 2010 ville aldrig have en mobil der "skal" holdes på en bestemt måde bare for at virke.....neeeeej x10 mini all the way

• #34   29. jul 2010 bare fordi jeg ikke gider at støtte iphone skal du ikke kalde folk for dumme, du er en opblæst nar og du skulle tage at lære et pænt sprog istedet

• Chris H
    Chris H Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 34
    #35   29. jul 2010 J. F:

Ja, men problemet er at de ikke tilbyder, at man kan få den gamle version igen.

Det bliver sikkert det samme når der kommer noget nyt software til en Iphone 5? eller noget helt andet, så sætter de begrænsninger ind igen.

• Lasse O
    Lasse O Tilmeldt:
    apr 2008

#36   29. jul 2010 Hr. Palm

Du må da være dum at tro at Steve Jobs åbenlyst vil indrømme at deres telefon har en alvorlig design fejl. I steddet prøver han at få folk til at tro at problemet er generelt, hvilket det IKKE er. Har do måske nogensinde hørt om dette før iPhone 4? i hvert fald i den grad.

Apple vidste, FØR iphone kom på markedet, at der var et problem. Dette kan bekræftes i og med at apple, igen - før release, søgte antenne eksperter. Alligevel meldte de offentlig ud at der IKKE var et problem. Da det så blev bevist, prøver de at gøre det til et generelt problem og at "iphone er som alle andre telefoner", hvilket ikke passer.

Apple lyver for deres kunder, Apple skider på deres kunder og Apple fører diktatorisk politik samt bestemmer hvordan du bruger DIN ejendom.

Held og lykke med din dyrt indkøbte lorte plastik telefon smiley

• #37   29. jul 2010 x10 mini er bare bedre end iphone. min kammerat har en iphone og han prøvede min, nu vil han af med sin iphone.....wonder why

• #38   29. jul 2010 yes yes hyg dig med din iphone

• Lasse O
    Lasse O Tilmeldt:
    apr 2008

#39   29. jul 2010 Hr. Palm:
    Du har aldrig haft den til rep, derfor kan du heller ikke påstå at de har god service bare fordi du kan "aflevere den overalt". Jeg kan også aflevere min computer i Uganda, men det er ikke ensbetydende med at den bliver lavet.

Der er mange, mange... eksempler på kunder der ikke kan få lavet deres telefon, eller andre produkter hos Apple, da de enten påstår at den har været i kontakt med vand, eller er selvforskyldt. Dette er absolut et faktum. Desuden så SKAL du have den laves hos Apple, hvilket ofte er meget dyrt, med mindre det drejer sig om noget garantien dækker, hvilket det sjællent gør.

Har selv en Desire, jeg kan, hvis jeg vil (for jeg må selv vælge), købe mange dele til den og lave den hvis den går i stykker og garantien ikke dækker. F.eks kan ejg købe:

Ny dummy telefon (uden indmad): 200 kr
    Ny touchskærm: 400 kr
    Nyt batteri: 219 kr

Og ja, det er originalt. Med en iPhone kan du ikke engang skifte batteriet i den!? hvad gør du hvis du skal på festival og ikke kan lade din telefon. Jeg kunne f.eks købe et ekstra batteri og tage med, det kan du ikke, for Apple har bestemt at det må du ikke.

Jeg kan installere lige hvad der passer mig på min telefon. Jeg kan bruge min data, spil, kontakter og mm. over alle typer Androind telefoner. Jeg kan, som udvikler lave programmer til den, gratis, og installere, sælge og destribuere som jeg vil, gratis.

Jeg kunne blive ved...

• Lasse O
    Lasse O Tilmeldt:
    apr 2008

#40   29. jul 2010 Desuden er det eneste brugbare argument du har en bedre skærm. Alt andet i telefonen er NØJAGTIG som i alle andre nyere smartphones.

I øvrigt er jeg ikke bundet til ITunes og jeg kan SELV bestemme hvilken version af OS jeg vil have på min telefon. Lægger jeg en ny på der ikke virker ordenligt (som f.eks med iphone 3 og IOS4) kan JEG lægge den gamle version på igen, fordi DET HAR JEG LOV TIL PÅ MIN EJENDOM!...

• #41   29. jul 2010 gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab det er ikke andet end en test, virkeligheden er en helt anden når først folk får den i hånden

• #42   29. jul 2010 for mig er det Iphone 3gs eller 4 der er det bedste.
    INDTIL google Nexus One kommer på markedet herhjemme. Kæft hvor er den lækker!

• Lasse O
    Lasse O Tilmeldt:
    apr 2008

#43   29. jul 2010 Nu har vi også en ret godt netværk i danmark, de fleste steder. Men både tyskland og frankring, mener jeg det var begynder at tage problemet op igen, fordi mange kunder i de omtalte lande oplever samme problemer som i USA.

• Lasse O
    Lasse O Tilmeldt:
    apr 2008

#44   29. jul 2010 Markus R. Vil lige sige, der er meget lidt forskel på Desire og Nexus one. Jeg tror ikke Nexus one på noget tidspunkt bliver solgt i DK eftersom Google nu også har annonceret at de ikke vil producere flere modeller af telefonen, da den har opnået hvad den skulle, at rykke smartphone markedet og sætte Android i gang.

• #45   29. jul 2010 luk nu bare ikk

• #46   29. jul 2010 du vil da bare have det sidste ord, tag dig nu sammen

• #47   29. jul 2010 Hr. palm

Og nu er det iphone der efteraber de andre smiley

Dobbelt mikrofon = Nexus one
    Højt opløsning skærm med super farver = Galaxy S
    Kamera = tja det er næsten standard nu på alle modeller
    Hurtig processor = standard, og er nu endnu langsommere end den nye 1,5 qualcoom

Somsagt, iPhone har føret touch mobiler frem til det vi har i dag. MEN, nu er det altså dødt. Antenne eller ej. De skal virkelig lave noget revolutionerende styresystem for at kunne følge med.

Og nej er ikke apple hader! har selv mange produkter fra dem.

• #48   29. jul 2010 jeg har selv haft iphone. Og var da også vild med den. Men der den nye model kom, ændre de alt for lidt til at det var pengene værd. Og især hvad konkurrenterne kunne byde på.

Så nu hopper jeg rundt mellem mange mobiler. p.t nu har jeg en Sony X10 med hacket menu. Har skam også prøvet den nye iphone 4G i Tyskland. Og nej. Alt mindende bare om den gamle iphone. Ikke noget nyt og kedeligt i længden. Og alt det som den kunne, har min forrig mobil haft samme funktioner (htc magic).

At mobiler efterligner iphone design, er så ikke så sandt. Der er meget få mobiler der ligner i nærheden af den. Med hensyn af touch delen, så jo, den første iphone havde en super fed touch som virkede. efter nogle nogle måneder kunne HTC præsentere det samme. Og nu, ja der findes bedre touch end iphones smiley

• #49   30. jul 2010 Hr. Palm.
    Tror problemet er at du har prøvet det jeg vil kalde 'det falske touch' som registerer din berøring, fordi du trykker på den, og ikke registrerer den elektriske ladning der opstår mellem din finger og skærmen.. smiley

Skum-Cat - AnFotoS
    Hvis Galaxy S ' design ikke er stjålet fra iPhone, så ved jeg da ikke hvor de har fået ideen fra..

• #50   30. jul 2010 Til Galaxy S vs iPhone diskutionen..

http://gadgetsdna.com/wp-content/uploads/2010/03/samsung_Galaxy_S_iphone.jpg
    Hvis det design ikke er tyvstjålet, så ved jeg sgu ikke hvad er!

• #51   30. jul 2010 J F

Jep du har fundet en? Og det er jo stadigvæk kun en smiley

• #52   30. jul 2010 Eller alligevel ikke. Den har rammen. og en firkantet knap i midten. Resten er jo helt anderledes smiley

• #53   30. jul 2010 ahh jeg fortrækker godt nok HTC Legend og Sony X10 design smiley Og der er nok mange der er enig smiley

og stadigvæk, der er meget få mobiler der har efterlignet apple design. Prøv du at komme med nogen eksempler som ligner iphone?

• #54   30. jul 2010 he he vil da også drille lidt her gg

kan da køre mac osX på min smartphone

kan iphone klare det gg

• #55   30. jul 2010 la nu vær med at snakke lort om den, hvis i ikk ved hva i snakker om !
    Jeg har haft min iphone 4 i 2 uger nu. og jeg har ALDRIG haft problemer med antennen..

• #56   30. jul 2010 Skum-Cat
    Så du synes ikke hele menuopsætningen ligner iPhone's på EN PRIK ?!
    Det er jo totalt ripoff..

• #57   30. jul 2010 j. F

Nææ, kun nogle få ikoner og apps menuen smiley Resten er jo mange ting de selv har levet. 3D photo galleri, road SMS ovs....

Hr. Palm
    Det er nok mere dig som ikke er åben for nye ting smiley Jeg er altid frisk på at lære noget. Men det skal også være fra en troværdig kilde smiley

PS: Prøvet lige for sjov at få signalet ned på iPhone 4 der var sat op i telia butikken. Og sjovt nok lykkedes det uden problemer at få signal på en streg smiley Satte den bare i venstre hånd, og tommelfingeren på toppen.

• #58   31. jul 2010 Skum-Cat
    Hele GRID systemet i menuen er præcis som på iPhone, og så at de har valgt at lave en grå bjælke i bunden til 'favoritter', det er jo bare ALT for tydeligt rip-off!

• #59   31. jul 2010 Iphone 4 skal nok blive okay, når generation 3-4 kommer på markedet om 1-2 år... Ligesom alle andre Apple produkter!
    Apple er firmaet, som SKAL lave 3-4 generationer af en ting, før alle børnesygdomme og problemer er bare lidt håndterlige.
    Alligevel findes der folk, som sælger deres mor for en tlf, som virker delvis, på specielle lokationer og hvis den har lyst... Jojo tosser er der nok af, og sjovt nok hader selv samme personer Microsoft, fordi lortet aldrig virker? ØØØØØHHHHHH!

• #60   31. jul 2010 j . F

Korrekt. Men stadigvæk, det er rigtig den mobil minder en del om iphone. Men i få det til at lyde som om der er over 10 mobiler der ligner iphone.

• #61   1. aug 2010 Mr. Bling

Ja for Lisa virkede jo ikke før 3. eller 4. generation ?
    Det var jo trodsalt Lis der lancerede GUI på desktop computere, og det blev jo aldrig et hit, det ved alle!
    og iPod Clasic blev først et hit i 4. generation, efter iPod Mini, iPod Nano og iPod Shuffle var kommet?
    KLAPHAT!

• #62   2. aug 2010 J. F
    Ja den dag du lære at læse, så skal det nok blive godt... Gider du citere mig, der hvor jeg påstår at Ipod eller Lis ik var et hit fra start?
    Når jeg læser min tekst, så står der fri for problemer og børnesygdomme... Du kunne evt læse lidt op på Ipod f.eks. Så kunne du bagefter nævne problemerne, som der var med de enkelte generationer!

Så hvem er det lige, som er en klaphat? Ham der ik kan læse eller ham som skriver fakta?

• #63   2. aug 2010 Mr. Bing
    Du er faktisk lidt sød, på din egen måde..

Faktum er at Apple altid har været forud for sin tid, og så er det klart at der opstår 'problemer' senere hen..
    Kigger du på Lisa nu, så er det da noget skrammel fyldt med fejl og mangler, men da den udkom var det jo intet mindre end revolutionerende!
    Det samme med iPod classic.. da den kom lovpriste alle både dens design og funktionalitet, men ser du tilbage på den nu, så er der da fejl, det klart...

Ja, antenneproblemet i iPhone 4 er en kæmpe bommert, det giver jeg dig ret i, men at sige at alle apple produkter er fyldt med børnesygdomme og fejl det er fandme ikke rigtigt!

3G'eren virkede jo perfekt da den kom, og 3GS'eren virkede også perfekt da den kom..
    4'eren har et par småfejl, ja, men intet der ikke kan omgås uden det ødelægger din nydelse af produktet..
    Et silikone cover fjerner antenneproblemerne, og vupti, hvad vil du så brokke dig over?

• #64   2. aug 2010 J. F
    Skulle vi ik bare holde os til fakta i stedet for det snik snak?
    Ipod havde problemer med batteriet, holdbarheden mm indtil 3. generation kom, og så var det fixet... At det var en succes fra start har intet med problemerne at gøre!
    Og fedt du nævner iPhone 3G og 3GS, som sjovt nok igen er 3-4 generation... Hvorfor nævner du ik de iPhones før, som havde alle problemerne?

Du er god til at snakke udenom, og prøve at få mig til at virke som idioten, men fakta er bare at de fleste Apple produkter først bliver gode, når 3-4 generation kommer på markedet!
    Og med iPhone 4 bekræfter de blot reglen fremfor undtagelsen! Antenneproblemer mm... FLOT APPLE!

• #65   2. aug 2010 J. F
    PS at du er så forblændet i din kærlighed til Apple, at du ik formår at se de reele fakta, det er sku lidt tragisk!

• #66   2. aug 2010 Mr. Bing
    De første iPod's havde ikke batteriproblemer, de holdte bare ikke lige så længe som batterierne gør nu..
    Min første mp3-afspiller holdte heller ikke batteri lige så længe som min iPhone gør det nu, men det betyder ikke at den havde batteri-problemer?

Jeg har ikke haft iPhone før 3G'eren, og mindes heller ikke at have hørt om problemer med med, men jeg kan tage fejl..
    Faktum er at det er et fåtal af Apples produkter har fejl, men at mange blæser det op til et kæmpe problem, fordi sådanne problemer ikke bør komme fra et så stort firma..

MacBook, iBook, iMac, MacBook Pro, iPod i rigtig mange formater osv. har ikke haft decidere problemer, de har bare ikke haft samme standard som vi kender nu, men det gør det ikke til problemer..

Jeg er ikke bange for at indrømme at Apple har lavet fejl på nogle af deres prdukter, men at sige at det er alle deres prdukter, det er fandme en fed løgn!

• #67   2. aug 2010 J.F

Hvor jeg dog bare hader at diskutere med påståelige Apple fanatikkere, som kun kan tale sødt om Apple, men ik forholde sig til FAKTA!!!

SE HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (link fjernet)

Torsdag 21. august 2008 kl 20.50

Apple indrømmer nu at et batteri i første generation af iPod Nano kan blive for varmt og derefter ødelægge iPod’en.

Apple kommer ikke sådan uden videre på banen og indrømmer, når noget er galt med deres produkter.

LÆNGERE NEDE!!!!

Men alle der har købt en iPod Nano mellem septemner 2005 og december 2006 bedes kontakte Apples kundeservice, siger Apple.

Batteriproblemer er ikke nye for Apple.

I 2006 blev Apple nødt til at tilbagekalde 1.8 million lithium-ion laptop batterier, der var fremstillet af Sony.

Især i laptops kan der være fare på færde med et "råddent" batteri, fordi batterier kan eksplodere som små bomber.

Ergo er det lige bevist at Apple har haft problemer både med Macbooks og Ipods...
    Så shut the fuck up FJOLS! Nu har du beviset fra TV2 på, at Apple i deres første generationer har problemer med batteriet... Skal jeg grave alle de andre problemer frem, så du kan blive emnets store uvidende fjols eller hva?

• #68   2. aug 2010 Her er det direkte link (link fjernet)

• #69   2. aug 2010 mr bing

Korrekt. og det er skam ikke kun Apple som har hardware problemer. Generelt nu om dage, er levetiden på en bærbar 1 år !.

Det er utroligt med elektronik går så nemt i stykker nu om dage :S

• #70   2. aug 2010 skum-caT - ANFotos S
    Måske på en skod bærbar til 2000 kr, men ik en ordentlig bærbar...
    Man får 100% hva man betaler for, når det gælder hardware. Discount sucks!

• #71   2. aug 2010 Mr. Bing

Ahh.. Prisen afgøre sku ikke stabiliteten på hardware. Det er nu mere producenter der har mindst fejl reparationer som er mest stabile smiley

Hr. palm

"Btw - min macbook pro 17" - kører upåklageligt. Hvis der er noget der fungerer , så er det klart Macbook Pro !"

Så er du en regions apple fanatiker smiley

Har også selv en Macbook, og ja er også skam glad for den. Men jeg vil sku heller ikke udelukke andre bærbar!

• #72   2. aug 2010 Hr. Palm
    Bemærk jeg har aldrig sagt Apple er lort... Jeg sagde bare, at deres produkter først var gode i 3-4 generation. Og det samme gælder Macbook eller Macbook Pro... Der er alle børnesygdommene væk.

Det var bare ham der J.F fjolset, som ik kunne læse!

skum-caT - ANFotos S
    Apple er godt til musik, video og billedredigering... Men Apple sucks, hvis man vil surfe eller vil game...
    Så hver maskine/styresystem har sine fordele og ulemper... Men at man kun forguder et mærke, og siger de aldrig har fejlet, som ham der J.F fanatikkeren, det er satme big FAIL!

• #73   3. aug 2010 Mr bing

Surf? Safari er da en del bedre end internet explore smiley og firefox er da helt ens på mac og windows smiley

Ja i spille delen kan de ikke følge med. Det er jo nok også sandsyligt fordi apple aldrig har lavet en model, hvor der er stor grafikkort i til små penge smiley Og det medføre at spille producenter ikke kan tjene nok penge til mac platformen smiley

Det kunne være smart hvis de nu lavet det system med extern grafikkort smiley

• #74   3. aug 2010 skum-caT - ANFotos S
    Jeg har aldrig forstået logikken i, at man køber en Mac, fordi man hader windows og alle andre systemer, og at man derefter installere windows, firefox, safari eller chrom... Men det er nok bare mig.

Ja Apple har masser at arbejde med, men tvivler på de gider spilde penge på det, da det ik er deres målgruppe...

• #75   3. aug 2010 Mr Bing

Mange køber en Macbook fordi byggekvaliteten (ikke stabilitet) og ret højt oppe på den smiley Altså tænker på design, tastetur, touchpad og ventilation smiley Men at mange installere windows kan jeg ikke svare noget om. Kender kun 6 der har mac. og kun en af dem har virtual windows smiley

I mit tilfælde har jeg jo en selv en stor windows PC til spil smiley Ellers bliver mac brugt til redigering, websites og lidt underholdning smiley

• #76   13. aug 2010 Lasse ? hvis du regner procenter kan du sku da ikke sige at 300 % er usa's befolkning? er du retaderet eller hvad?

= 100% og jo - se presseconferencen. smiley apple er nok lidt større end du går rundt og tror.

• Lasse O
    Lasse O Tilmeldt:
    apr 2008

#77   18. aug 2010 Måske du skulle have dine skolepenge tilbage Batman.

Jeg kommentere på et svar hvor han nævner at 3/1 af USAs befolkning....

Hvor jeg så skriver:
    "Den ejes nok næppe af 3/1 af befolkningen, efter som det ville betyde at 300% af USAs befolkning ejede telefonen."

Hvis du lyttede med i skolen, så vil 1/1 af være 100%, 1/2 50%, 1/3 33%, så må 3/1 jo nødvendigvis være 300%.

Android er større end iOS, det er faktka, læs nogle flere aviser knægt.

• Lasse O
    Lasse O Tilmeldt:
    apr 2008

#78   18. aug 2010 Haha, for at gøre dig selv endnu mere til grin, så er det faktisk din egen kommentar! klaphat

Kommentér på:
Køb ikke Iphone 4, se her hvorfor!!!!

Annonce