{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Mit internet kopler fra, konstant. {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er ejer af en HP Pavilion DV8 64 bit.

Jeg har haft computeren i et halvt år, og nu begynder den at drille med internettet. Den lader mig kun være på nettet i to minutter af gangen, og når den så kopler fra, siger den, den samme lyd, som den gør, når man rykker et usb stik ud, og efterfølgende, står der vist på skærmen, at den skruer op og ned for bassen.

På min bærbar er der en touch knap, man kan holde over et lille sekund, for at komme på nettet, og komme af nettet. Den lyser blå når man er på nettet, og rød når man ikke er. Det er næsten som om den bliver trykket på hvert andet minut, og det er jo ikke til at holde ud.

Så lige nu overvejer jeg om det er mit internet (tråsløst), der er problemer med, eller om det er bærbaren?.

Håber der er nogen, som har forstand på det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit internet kopler fra, konstant.
  • #1   31. jul 2010 Oplever du samme problem på kabel som på trådløs ? - fejlen kan enten ligge i dit udstyr eller at der køre en forhøj internet forbindelse forhold til hvad kablerne kan klare i det byggeri du bor i smiley

• #2   31. jul 2010 Jeg har ikke prøvet at slutte et kapel til, men jeg vil lige forsøge.
    Jeg plejer at sidde nede i stuen, hvor nettet bare er ekstremt langsomt, men så satte jeg mig herop, og her står internet forbindelsen på max. Når først nettet er her, går det som en drøm.

Jeg prøver lige at sætte et kapel til.

Kommentér på:
Mit internet kopler fra, konstant.

Annonce