{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung Galaxy S
  • #2   2. aug 2010 Samsung wave, køre den ikke med android 2.1 ?

  • #3   2. aug 2010 jeg tester stdig på min. må sige det er langtid siden jeg har set så hurtig en mobil.. kanon flot skærm, utrolig nem at bruge, Og når man først har sent en sms eller mail med Swype ( som ingen andre mobiler har) udover samsung galaxy S. :D. så vender du aldrig tilbage..

    Synes du skal tage og kigge på youtube og se lidt mere om hvad den kan kontra en iphone 4... Mange kalder samsung Galaxy s for en fattigmands Iphone4. det er langt fra sandt....

    indtil videre ud af det test jeg har brugt den til.. vil jeg give den 9/10 mulige.


  • #4   2. aug 2010 Lars S.. haha ja de skal nok komme. men lad dem bare. iphone er skam også en iorden mobil. det er smag og behag. intet andet.. skal da lige sige at samsung Galaxy S slår iphone4 på flere punkter.. men det kommer jeg nok til at høre for fra en fanboy. men nu er den derude. og det er bevist.. så fanboys bare gi los smiley

  • #5   2. aug 2010 nymann: Nej den køre med samsungs eget system som hedder bada. Alt efter hvad jeg kan læse mig frem til.

    Morten S: Ja har set utallige videoer og har kort rodet med den i TDC butikken, men er Iphone så god eller er det bare fordi den er blevet cult og at den er rimelig unik i forhold til andre mobiler? Virker på mig som om at samsung galaxy s er billigere og bredere rent "lir" mæssigt smiley

    Lars S: Hehe ja de skal nok komme


  • #6   2. aug 2010 rené schou G.. En fanboy vil jo sig at alt der ligner en iphone i funktion er en dårlig kopi af en original iphone.. de køre hvert deres system.(interface) der er op til en selv hvilken en man synes bedst om..

    Men bare vent til apple ser mulighederne i swype så kommer den og til dem. og til den tid vil de sikkert kalde det noget andet og tildele sig selv for at have opfundet det.

    Der er utrolig meget hype omkring stortset alle touch mobiler..
    og en iphone er dem alle snakker om.

    Det de ligger meget vægt på med den nye IP4 er videosamtaler. som de siger er noget helt nyt. men det har 3mobil haft i flere år nu.!

    Det er måden deres produkt bliver vist på.


  • #7   2. aug 2010 Lars S. haha en samsung død først ved 160cm efter tab ;-).

  • #8   2. aug 2010 sådan en samsung er en lækker telefon, er selv iphone nørd til fingerspidserne og har pt 4, men bare fordi opbygningen på en android telefon er på samme måde som en iphone gør den jo ikke til en kopi. mac er jo heller ikke en kopi af windows bare fordi det ligner.
    nu bliver der snakket meget om iphone fanboys herinde, ved sku ikke om jeg høre inde under det, men det som jeg ser som det fedeste med en iphone er når de er jailbreaket og alle programmer er gratis, feks ville jeg ikke kunne undværre mit tom tom til en værdi af 750,- som er gratis når ens iphone er jailbreaket.
    eneste grund til at jeg ikke er "omvendt" til android mobiler er vel pga jeg ikke kan SE det der er så fedt ved en android telefon kontra en iphone. mangler widgets. er faktisk det eneste.


  • #9   2. aug 2010 mange penge? den dyreste iphone jeg har købt kostede 600,- smiley også 200,- til et nyt frontglas.

    men som sagt mangler jeg nok bare at forstå det fede ved android før jeg har mod på at prøve en


  • #10   2. aug 2010 Henrik S

    "root" min kære ven smiley Ligesom jailbreak, bortset, at alt kan ændres smiley

    Men kan også sagtens hente paid apps gratis til android smiley Man skal bare google det smiley


  • #11   2. aug 2010 overvejer at prøve.

    hvilken android er en god en at starte med... for samsungen er sku for dyr til mig..


  • #12   2. aug 2010 For mig er iphone en meget stabil og driftsikker telefon, men syntes at interfacen på den er meget simpel og faktisk kedelig. Det er der android har en stor fordel syntes jeg, der er meget mere frihed og man kan gøre interfacen mere personlig.

    Tror jeg køber samsung galaxy, pga den fede skærm selvfølgelig, men også af den grund at den både har iphonenes simple menu (program) visning samtidig med at man har flere "startsider". Rent hardwaremæssigt er der jo ikke den store forskel rent performance mæssigt.

    Og for mig er det et kæmpe plus at man kan skifte batteri og at der er mulighed for micro-SD

    Iphone 4 har ikke fornyet sig meget. Hvorfor har man ikke brugt tid på at udvikle f.eks en ligeså fed skærm som samsung til denne iphone?


  • #13   2. aug 2010 Rene

    Galaxy er da hurtigste Android mobil smiley

    Om den er hurtigere end iPhone 4 er der ike kommet test på. Men den er ihvertfald dobbelt så hurtig end Desire og X10 smiley

    Henrik
    Har en HTC magic smiley Men den er ikke så vild at starte ud med smiley


  • #14   2. aug 2010 Henrik

    Medmindre den er rooted smiley Så bliver den lige pludselig sjov smiley


  • #15   3. aug 2010 Henrik S
    Du kan købe den "gamle" Galaxy S
    Samsung Galaxy Spica, den har jeg selv købt og er faktisk ret glad for den efter at jeg opdatere til android 2.1, så er den helt ny og kan alt smiley
    Den er også meget billigere end den nye galaxy S
    køb den smiley


Kommentér på:
Samsung Galaxy S

Annonce