1.225 visninger
|
Oprettet:
Samsung Galaxy S {{forumTopicSubject}}
Hej
nogen der har erfarring med denne telefon, kontra iphone 4?
Og nogen der har samsung wave og deres nye styresystem og gerne erfaringer med dette
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 2.444
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 523
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 32 Svar: 246
Synes du skal tage og kigge på youtube og se lidt mere om hvad den kan kontra en iphone 4... Mange kalder samsung Galaxy s for en fattigmands Iphone4. det er langt fra sandt....
indtil videre ud af det test jeg har brugt den til.. vil jeg give den 9/10 mulige.
feb 2007
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
Morten S: Ja har set utallige videoer og har kort rodet med den i TDC butikken, men er Iphone så god eller er det bare fordi den er blevet cult og at den er rimelig unik i forhold til andre mobiler? Virker på mig som om at samsung galaxy s er billigere og bredere rent "lir" mæssigt
Lars S: Hehe ja de skal nok komme
feb 2007
Men bare vent til apple ser mulighederne i swype så kommer den og til dem. og til den tid vil de sikkert kalde det noget andet og tildele sig selv for at have opfundet det.
Der er utrolig meget hype omkring stortset alle touch mobiler..
og en iphone er dem alle snakker om.
Det de ligger meget vægt på med den nye IP4 er videosamtaler. som de siger er noget helt nyt. men det har 3mobil haft i flere år nu.!
Det er måden deres produkt bliver vist på.
feb 2007
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 1.662
nu bliver der snakket meget om iphone fanboys herinde, ved sku ikke om jeg høre inde under det, men det som jeg ser som det fedeste med en iphone er når de er jailbreaket og alle programmer er gratis, feks ville jeg ikke kunne undværre mit tom tom til en værdi af 750,- som er gratis når ens iphone er jailbreaket.
eneste grund til at jeg ikke er "omvendt" til android mobiler er vel pga jeg ikke kan SE det der er så fedt ved en android telefon kontra en iphone. mangler widgets. er faktisk det eneste.
mar 2007
men som sagt mangler jeg nok bare at forstå det fede ved android før jeg har mod på at prøve en
nov 2007
"root" min kære ven Ligesom jailbreak, bortset, at alt kan ændres
Men kan også sagtens hente paid apps gratis til android Man skal bare google det
mar 2007
hvilken android er en god en at starte med... for samsungen er sku for dyr til mig..
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
Tror jeg køber samsung galaxy, pga den fede skærm selvfølgelig, men også af den grund at den både har iphonenes simple menu (program) visning samtidig med at man har flere "startsider". Rent hardwaremæssigt er der jo ikke den store forskel rent performance mæssigt.
Og for mig er det et kæmpe plus at man kan skifte batteri og at der er mulighed for micro-SD
Iphone 4 har ikke fornyet sig meget. Hvorfor har man ikke brugt tid på at udvikle f.eks en ligeså fed skærm som samsung til denne iphone?
nov 2007
Galaxy er da hurtigste Android mobil
Om den er hurtigere end iPhone 4 er der ike kommet test på. Men den er ihvertfald dobbelt så hurtig end Desire og X10
Henrik
Har en HTC magic Men den er ikke så vild at starte ud med
nov 2007
Medmindre den er rooted Så bliver den lige pludselig sjov
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 523
Du kan købe den "gamle" Galaxy S
Samsung Galaxy Spica, den har jeg selv købt og er faktisk ret glad for den efter at jeg opdatere til android 2.1, så er den helt ny og kan alt
Den er også meget billigere end den nye galaxy S
køb den
Samsung Galaxy S