979 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Svindlere og bedragere her på Baboo Svindlere og bedragere her på Baboo
Pas for alt i verden på når du køber noget her på baboo. Jeg har haft nogle grimme oplevelser hvor jeg har stolet på sælgeren og det endte med at jeg blev snydt så det driver. Mit råd.... KØB ALTID KUN FACE TO FACE. Folk har ingen skrubler og sender rask væk defekte ting og sviner dig til når du vil klage eller tager ikke telefonen. Fandeme synd at det er blevet sådan. Jeg køber aldrig noget mere herigennem. Men shit happens - og man blir klogere hver dag.
0 synes godt om
dec 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 131 Svar: 1.642
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 68 Svar: 418
nov 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 84 Svar: 1.151
Jeg solgte en Harddisk til ham som jeg havde haft i min egen computer og formateret samme dag som jeg sendte den. Faktisk ca 1 time inde jeg gik ned med den. den virkede fint... Jeg har ikke haft svaret ham fordi jeg ikke har være hjemme de sidste par dage. og så vidt jeg ved har han ikke ringet da han ikke har mit nummer?
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 1.325
jan 2007
Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
Dermed ikke sagt at det er fedt eller ok men det er de vilkår man har når man ønsker at handle på det grå marked (via nettet mellem private)
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 101
Og så i øvrigt bruge den sunde fornuft, f.eks herinde hvor der er en fra Bornholm der sælger meget elektronik. Og man skal have tilsendt varen - altså så kan man vel godt lægge 2 og 2 sammen
dec 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
Svindlere og bedragere her på Baboo