{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Windows 7 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har installeret Windows 7 Ultimate 64-bit på min pc, hvilket har givet mig en masse problemer. Kan simpelthen ikke få computeren til at køre nogle spil? Den kan sagtens installere dem, men når det skal åbnes sker der ingenting, og til sidst melder den fejl og siger at programmet er stoppet med at fungere.

Nogle der har prøvet noget lignende?

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows 7
  • #1   20. aug 2010 Har du installeret Directx?, driveren til dit grafikkort/chipset? evt prøvet at opdatere Windows 7? Eller køre spillet i "Kompatibel tilstand" ?

Hvilket/Hvilke spil drejer det sig om?

Jeg har kørt Windows 7 64bit siden det kom ud, og jeg har aldrig oplevet et spil jeg ikke har kunnet åbne..

• #2   20. aug 2010 Jeg tjekker lige op på de punkter.

Det drejer sig blandt andet om de fleste Need For Speed spil.

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #4   20. aug 2010 TO & Svend

Win7 ultimate har x86 modul i som kan afvikle 32 bit applikationer ligesom en 32 bit OS. Men om dette også indbefatter drivere til grafik/lyd ved jeg faktisk ikke...

/A

• #5   20. aug 2010 Svend J.. Det er lidt noget vås.. Jeg har ikke haft problemer med nogle af need for speed spillene, udelukkende pga 64bit..

Så hvis jeg ikke har, så burde andre heller ikke have problemet.. Så er det ihvertfald ikke x86 / x64 der er problemet smiley

• #6   20. aug 2010 Hvor kan man hente disse såkaldte patches?

• #8   22. aug 2010 Svend J / Jeg koere Windows 7 64bit Ultimate.. Saa jeg ved ikke om det er en anden version..

Men nevermind smiley

Kommentér på:
Windows 7

Annonce