1.137 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

-
-
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 152 Svar: 710

Iphone 4 - Vurdering. Iphone 4 - Vurdering.

Jeg har som så mange andre, købt en Iphone 4. Ikke for at få opmærksomhed eller lign, men i bund og grund fordi jeg er træt af at mine telefoner går i stykker efter et halvt år, og gider ikke og se på en grøn skærm mere.

Iphonen har jeg haft mange gange i mine hænder, og måtte nu bare købe sådan en fætter.

Men hvad er jeres mening, SOM HAR EN IPHONE 4.
Lever de op til det i forventede, eller er det rigtigt det alle siger:
" Den har antenne problem, den er dårlig"
Eller er det en misundelse?

MIKE--

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 4 - Vurdering.
  • #1   20. aug 2010 Der ER et antenneproblem, og den smider meget signal, det er bevist MANGE gange indtil videre, også i Danmark... Dog døjer den ikke med mistede samtaler på samme måde som i USA smiley

Jeg kan svare dig med hands-on-erfaringer om en time smiley

• #2   20. aug 2010 Også er der dem som har en, som selv siger der intet er. Men ja, lad os se på det smiley

• #3   20. aug 2010 Dr. House - Jeg har selv fået lov til at prøve, med et godt fast solidt greb, hvor jeg virkeligt strammede til omkring ''det ømme punkt'', jeg kunne få den til at falde 2-3 streger, hvilket er noget nært mindre, eller det samme som jeg kan på min Sony Ericsson Aino.

Så jeg vil mene at antenneproblemet er hypet alt for meget, da man jo normalt ikke vil gå og holde sin telefon så stramt smiley

Samtidigt vil jeg også mene at i normal positur vil du næppe komme til at have kontakt med ''det ømme punkt'' såfremt du er højrehåndet.

Så en del overvurderet i mine øjne, men det er vel forskelligt fra person til person smiley

• #4   20. aug 2010 Er hypet? Hold nu op, jeg kan ikke få min Desire til at smide så meget som en eneste streg, om så jeg putter mig under dynen og pakker den så meget ind med mine hænder at jeg kun lige kan skimte antennesymbolet.. smiley

• #5   20. aug 2010 K L : Nej, det er det jeg mener. Tror det er et større problem i USA smiley for mange skriver, at de intet problem har her i DK. Men ja, den er bare super dejlig! kan slet ikke vente til jeg får min egen.!

Martin N: Det er usædvanligt, hvis man sku holde med to fingre på hver en side. Det gør man ikke når man snakker i telefon, eller skriver sms. Nogle gør andre gør ikke.

• peter a
    peter a Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 102
    #6   20. aug 2010 jeg har problemer med at min skræm ikke slå helt fra når du har en samtale og det går så at du kommer til at ligge på eller du får ringet til en anden person men du snakker med en men det er noget de vild lave i en opdate

• #7   20. aug 2010 Mike J,

Jeg holder for begge mine "antenne-streger"/samlinger når jeg snakker i telefon, og til trods for det, intet signal tab whatsoever.

Hvis jeg er så langt ude på landet at den går over på gprs (Ikke edge, ikke 3G), så kan jeg få den til at tabe en til 2 streger, men altså ikke miste et opkald.

Det skal lige siges, at der hvor den har GPRS har mine andre telefoner (og mine venners) slet ikke noget signal, så jeg er YDERST tilfreds med antennen, for slet ikke at snakke om resten af telefonen :o)

• #9   20. aug 2010 Christoffer B:

Har hørt, at nogle telefoner har "problemet" i langt større grad end andre, du burde ha' overvejet at få den byttet i stedet for, det er en fantastisk telefon smiley

• #10   20. aug 2010 Jeg døjer også med min... Har fuld skrald på min Desire mens iPhonen lystigt går i "Ingen tjeneste" som den selv synes smiley

• #12   20. aug 2010 Min er en 32gb. Og hold kæft, det er irriterende.

• #14   20. aug 2010 Så må vi jo se ad om min virker smiley ellers får de den sku bare lavet. Det er en ting der er helt sikker!

• #16   20. aug 2010 Jeg har købt min ved Telia smiley

• #17   20. aug 2010 Hvorfor så ikke det smiley

• #18   20. aug 2010 Han begynder at snakke pris lige om lidt...

• #19   20. aug 2010 Når hehe smiley

• Madsen .
    Madsen . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #20   20. aug 2010 Hopper os lige på vognen med en 16gb UDEN antenne probs

• #21   20. aug 2010 Så din er 16gb, og uden antenne problemer?

• Madsen .
    Madsen . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #22   20. aug 2010 Jep... På telia endda. Det køre bare det skidt

• #23   20. aug 2010 Ork ja, det er bare en myte smiley
    Ved Nettet her ved er godt, bor så tæt på en kæmpe antenne smiley

Kommentér på:
Iphone 4 - Vurdering.

Annonce