{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone 4 fra telia hvor lang tids
  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #1   20. aug 2010 Snakker du om at bestille telefonenen, eller skrive sig op på venteliste? Jeg fik købsmail for 3 dage siden.. Betalte med det samme, og telefonen var ved mig dagen efter smiley

• christina c
    christina c Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 29
    #2   20. aug 2010 husk at telia er det absolut dyreste sted at købe telefon- bare lige så i ved det smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #3   20. aug 2010 Stod nu med det overdrivelse. smiley Telia er 800 - 1000 kr dyrere, men det strækker sig også over en længere periode - altså den er tilgængelig stort set for alle. Ved 3 og Telenor, medmindre man ligger et enormt højt engangsbeløb så er den månedlige ydelse fra 699 og opefter!

• #4   20. aug 2010 Snakkede med dem i går og det sagde de op til 5 mdr. Flot de har styr på det! Tror sku bare jeg køber den hos TDC.

• #6   20. aug 2010 Jeg fik dette mail, i går. Og bestilte samme dag, har snakket med en fra Telia. Og han siger jeg har den mandag eller tirsdag.

Vi har fået flere sorte iPhone 4 16 GB på lager i denne uge. Du står på vores venteliste til en hvid iPhone 4, men ingen ved endnu, hvornår den kommer. Det bliver tidligst i oktober. Så vi vil gerne give dig mulighed for at købe en sort nu og her, fordi det er din tur på ventelisten. Klik på den grønne knap for at købe.

• Madsen .
    Madsen . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #7   20. aug 2010 Jeg fik mail fra telia fredag om at jeg kunne bestille, bestilte så med det samme, og den ankom så den følgende onsdag

Kommentér på:
iphone 4 fra telia hvor lang tids

Annonce