{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Gamer skærm {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg skal ud og købe en skærm til min nye gamer computer, hvilken en vil i mene ville være bedst, jeg har fået samlet en rimelig syg gamer, Skærmen må max. koste 3000 kr. Den skal ha' HDMI , og være en 2ms skærm. Har kigget lidt på disse, men hvilken en vil i syntes ville være bedst?

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

Har hørt at dell SP2309W skulle være utrolig god?-
Håber i kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamer skærm
  • #1   22. aug 2010 alenware

• #3   22. aug 2010 find nogle reviews på skærmene, og så selv bedøm om du kan bruge produktet?

• #4   22. aug 2010 Rasmus, det har jeg gjordt, men vil gerne hører jeres mening, altsår hvad i ville havde valgt, det kan jo være jeg finder noget der er bedre, ud fra jeres meninger, men det kunne være fedt hvis man kunne finde en skærm med 120 hz, til en god pris, så det understøtter 3D fordi det gør mit grafikkort, så er der nogle der ved hvor jeg finder sådan en skærm, fordi så vidt jeg kan se så understøtter de der alienware skærme ikke 3D

• #5   22. aug 2010 ( Min mening )

Jeg vil helt sikkert gå efter samsug syncmaster. de køre absolut godt som gamer skærme..
    Alienware er også godt men det er alt for dyrt.
    Jeg har prøvet acer, dell og sony skærme. Den som jeg har været mest glad for er samsung men hvis du skal have samsung så find en med mindre MS,, ca 2ms er helt fint til gaming,,, den du har linket er på 5ms !
    held og lykke smiley

• #6   22. aug 2010 Du skal da ha en det understøtter 3D det er i hvert fald nice.

Glæder mig også til jeg kan skifte min 30" ud med en med 3D.

• #7   22. aug 2010 Martin J: Ja præcis! Vil mega gerne have fat i en 3D skærm har overvejet disse:

(link fjernet)

http://www.fcomputer.dk/Skaerm/ACER_GD245HQbid_23-6_120Hz_3D_16-9

Men nu står jeg og kan ikke finde ud af hvilken jeg skal vælge, fordi alienware er 1000 kr dyre end acer, men er den så pgså meget bedre eller hvad??

Dil a: ja, har også overvejet samsung, men syntes for det første ikke deres design er særlig fedt, og når det er noget man skal kigge på hver dag skal det også være godt for øjet smiley . Derudover så har de kun 2 skærme der kører 3D, og de har fået dårlige andmeldelser smiley ! så derfor bliver det acer eller alienware, ved bare ikke hvilken en af de 2 jeg skal vælge.

• #8   22. aug 2010 Men tilgængel er acers skærm 1 ms hurtigere i reaktionstid smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #9   22. aug 2010 ms tider betyder intet. De forskellige firmaer bruger forsellige metoder til at udregne det. så 1 ms på en skærm kan sagtens være 6 ved et andet firma. Så at kigge på msn tider ville efter min mening være noget at det mindst vigtige..

Men kig på Acer's GD245HQ.. smiley - og så husk at det kræver 3d briller.. fx. fra nvidia.

• #10   22. aug 2010 ja lad være med at gå efter ms.
    fordi samsungs 2233rz er opgivet til 3ms også men den har mindre imputlag end acers gd245hq. og det vil jeg mene betyder en del mere.

men du skal nok gå efter acers skærm hvis du vil have fuld hd da samsungs kun er en 1650x1020 opløsning.
    men du siger også den skal have hdmi. så vidt jeg ved understøttes 120hz kun gennem dvi-d.

• #12   22. aug 2010 You're yet to know : Kig i det link jeg har skrevet ovenover, det er også den jeg har tænkt mig at købe, eller Alienware skærm som også er 4 beskeder ovenover. smiley

• #13   22. aug 2010 du kan også kigge efter Asus VG236H men den er vidst ikke kommet i handlen i DK endnu.

Kommentér på:
Gamer skærm

Annonce