Call me "KUNDESERVICE" Call me "KUNDESERVICE"
Jeg fik igår da jeg var til bryllup stjålet min jakke og min mobil tlf, og ville derfor spærre min mbil tlf ved mit selskab.
Ringede til CallMe´s nr til spærring af mobil tlf og noget i den her stil at vide:
Spærring af mobiltlfer er i øjeblikket lukket pga. opdateringer(vedligeholdelse af vore EDB systemer - Tak for dit opkald!
Hmmm?
På deres hjemmeside under tyverispærring af mobil står der:
Du kan i øjeblikket ikke spærre din mobil via selvbetjening. I stedet skal du udfylde nedenstående eller ringe til os i vores åbningstid. Vi sidder klar i den anden ende til at spærre din mobil, hvis den er mistet.
Og deres åbningstider er, tadaaa! mandag - fredag kl. 9-17
Så får man stålet sin mobil uden for dette tidsrum eller i en weekend som mig, er der bare ingen hjælp at hente overhovedet før de åbner. Og hvis man som mig sad i den anden ende af landet kunne jeg jo heller ikke spærre den på IMEI nummeret his politiet.
Så tyvene har frit kunne bruge min tlf til køb af alverdens ting og sager på nettet osv, hvis det var de de ville, ved jeg så ikke endnu før jeg kan få fat i CallMe og deres såkaldte kundeservice.
Hold fast det er da bare toppen af dårlig service fra deres side, det er da helt godnat! Jeg ved at mange andre selskaber har en tlf man altid kan ringe på og spærre sin tlf.
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 268
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.902
Du kan ikke forvente at de har bemandning til at sidde ved telefonen hele døgnet. Hvis de skulle det så vil din telefonregning jo pludselig være større så teleselskabet kan dække de omkostninger ved det.
Du skulle bare have gået uden om Call Me / Debitel da du skulle have et abbonnement i første omgang. Jeg har aldrig hørt noget positivt om dem.
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 268
Og det skal lige siges at jeg aldrig har haft problemer med CallMe overhovedet, har været kunde ved dem i 4 år nu eller så noget, og har aldrig haft noget at sætte fingre på.
Call me "KUNDESERVICE"