2.603 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Call me "KUNDESERVICE" Call me "KUNDESERVICE"

Jeg fik igår da jeg var til bryllup stjålet min jakke og min mobil tlf, og ville derfor spærre min mbil tlf ved mit selskab.

Ringede til CallMe´s nr til spærring af mobil tlf og noget i den her stil at vide:

Spærring af mobiltlfer er i øjeblikket lukket pga. opdateringer(vedligeholdelse af vore EDB systemer - Tak for dit opkald!
Hmmm?

På deres hjemmeside under tyverispærring af mobil står der:

Du kan i øjeblikket ikke spærre din mobil via selvbetjening. I stedet skal du udfylde nedenstående eller ringe til os i vores åbningstid. Vi sidder klar i den anden ende til at spærre din mobil, hvis den er mistet.

Og deres åbningstider er, tadaaa! mandag - fredag kl. 9-17

Så får man stålet sin mobil uden for dette tidsrum eller i en weekend som mig, er der bare ingen hjælp at hente overhovedet før de åbner. Og hvis man som mig sad i den anden ende af landet kunne jeg jo heller ikke spærre den på IMEI nummeret his politiet.
Så tyvene har frit kunne bruge min tlf til køb af alverdens ting og sager på nettet osv, hvis det var de de ville, ved jeg så ikke endnu før jeg kan få fat i CallMe og deres såkaldte kundeservice.

Hold fast det er da bare toppen af dårlig service fra deres side, det er da helt godnat! Jeg ved at mange andre selskaber har en tlf man altid kan ringe på og spærre sin tlf.


Andre forumemner med "Call me "KUNDESERVICE""
Call me kundeservice
elendig kundeservice...
Skrevet af: Klamfyr20 . - 31. mar 2010
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Call me "KUNDESERVICE"
  • #1   22. aug 2010 Det er vildt dårlig service, og hvis ikke det er noget de har tænkt sig at lave om på, så bliver mit abbonoment også opsagt.

  • #3   22. aug 2010 Martin P
    Du kan ikke forvente at de har bemandning til at sidde ved telefonen hele døgnet. Hvis de skulle det så vil din telefonregning jo pludselig være større så teleselskabet kan dække de omkostninger ved det.

    Du skulle bare have gået uden om Call Me / Debitel da du skulle have et abbonnement i første omgang. Jeg har aldrig hørt noget positivt om dem.


  • #5   22. aug 2010 Jeg forventer heller ikke at jeg kan få kontakt til dem døgnet 24timer, men jeg forventer at jeg kan spærre min mobil ligemeget om den så forsvinder mandag aften eller søndag formiddag, dem kan man da ved andre selskaber.

    Og det skal lige siges at jeg aldrig har haft problemer med CallMe overhovedet, har været kunde ved dem i 4 år nu eller så noget, og har aldrig haft noget at sætte fingre på.


Kommentér på:
Call me "KUNDESERVICE"

Annonce