{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Hvilken computer til studiebrug? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Står og skal have en ny computer til Studiebrug.
Overvejer lidt en macbook pro, pga det lækre design og brugervenligheden. Men pga. de lave specifikationer overvejer jeg da også lidt noget andet. Men hvad kan jeg opveje sådane en macbook med hvor jeg også får en lækker bærbar?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken computer til studiebrug?
  • #1   24. aug 2010 Lad nu være med det Apple fis til skolebrug, det er fine computere men til office er det noget lort, jeg har selv lige købt en acer 13.3 bærbar til 5000. dejlig let og lækkert design, den er ikke for lille og heller ikke for stor, plus den holder batteri i 8 timer smiley

• #2   24. aug 2010 Min far har nemlig en macbook pro. Er så fasineret over interfacet.
    Sidder tit bare og bruger hans computer på nettet og såen. Syntes virkelig såen mac er lækker. smiley

• #3   24. aug 2010 Jeg er enig, selvom man kan bootcampe et Windows 7 med en Mac.

Men til skolebrug er det tosset at betale to gange for den samme computer, der kan mindre. Var det til video, musik eller billedeproduktion, så var det en anden snak smiley

HP laver nogle modeller, der minder en hel del om Apples design, specielt Envy-serien er lækker. Mindre kan dog også gøre det smiley

• #4   24. aug 2010 12" netbook - med et ordentligt batteri og trådløst net.

OBS. De nye Dualcore ATOM-processorer er ved at se dagens lys. De giver en del mere ydelse med samme forbrug. Ergo er sådan en måske værd at vente på?

Kommentér på:
Hvilken computer til studiebrug?

Annonce