{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Maria T
Maria T
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 68

hvilken bærbar?? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og anskaffe mig en ny bærbar, men aner intet om hvad jeg skal gå efter og hvad jeg skal holde mig fra..
Så jeg håber at der er noge it-people derude der kan hjælpe mig smiley
(jeg vil gerne have kavalificeret svar, og evt. en kort begrundelse på menneskesprog smiley )

Mine krav:
studie egnet dvs. tunge programmer, da jeg muligvis skal på uni om et år, og der vil jeg gerne kunne bruge den der.
Nok hukommelses plads til div. opgaver
Relativ hurtig.
"Robust" dvs. skal ikke være for følsom overfor stød o.lig.

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.
  • Skift af dørbælg på vaskemaskine 600 kr.
  • Samling af have bænk 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken bærbar??
  • #1   24. aug 2010 Køb min smiley

den er rimelig hurtig, har selv brugt den i skolen omkring 6 måneder og har ikke haft 1 problem med den smiley

men nu hvor jeg ikke kun skal lege sælger men os rådgiver vil jeg næsten råde dig til at købe noget billigt nu også opgradere når du skal på uni smiley noget smart ville være en 12 tommer eller 13 da den er nem og tage med og sagtens kan køre office og ikke nær så tunge programmer. men når du skal på uni vil jeg foreslå dig at kigge på noget i en 15 tommer udgave. IBM laver nogle fantastiske bærbare som både er robuste samt rimelige kvikke smiley

• #2   24. aug 2010 har hørt man skal holde sig langt væk fra acer.
    Jeg blev anbefalet en Lenovo, da den kan holde til lidt mere end andre små bærbare. Jeg har en 12". Det er jo ikke en hurtig maskine, men den fungerer fint til skolebrug.

• Maria T
    Maria T Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 68
    #3   24. aug 2010 vil have en 15" for jeg har matematik på B-niveau, og jeg vil kunne se mine grafer osv. ordentligt... have en mini/note-book før, for det fungere ikke så godt for mig smiley

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 40
    #4   24. aug 2010 Køb en dell m2010... ej, det er næsten lige meget hvilken du køber (hvis du køber nyt) men den skal havde et mindst 6 celle batteri, et behageligt stort tastatur og en skærm der er til at holde ud at se på, f.eks. Lenovo G560 (5500kr), HP ProBook 5310m (lækker tynd maskine) eller fx. en dell d410 (brugt) som er virkelig stabil og billig.

• #5   24. aug 2010 Christina og Jonas T

Nu ved jeg ikke om du taler af erfaring men der findes mange vandre historier derude, nogle er sande andre er ikke smiley jeg vil godt indrømme at der har været problemer med acer i fortiden, men efterhånden er de begyndt og komme godt med, og glem nu ikke at acer er et af de mærker der faktisk har eksisteret utroligt lang tid. Jeg har selv lige købt en acer 13.3 tommer i alu beklædning. den er virkelig lækker og har masser af kraft.

• #6   25. aug 2010 min acer er ved at være gammel nu. Men da den var "ung" kunne den stadig ikke holde batteri. Og så siges det at deres kundeservice er til at lukke op og sk*de i.
    Min storebror arbejder med it, og har altid gjort. Så det er derigennem jeg ved det.

Kommentér på:
hvilken bærbar??

Annonce