{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

Hjælp til acer aspire 7520 {{forumTopicSubject}}

kan ikke forstå hvorfor min bærbar ikke kan trække nogle spil.. den kan kun lige med nød og næppe trække counter strike 1,6.. synes det virker underligt hvis den ikke kan trække mere end det..

opsætning:
amd athlon 1,9 GHz dual core processor
Nvidia geforce 7000m grafikkort
3GB ddr2 ram
320GB HDD

Der mangler ikke nogle drivere.. nogle der kan hjælpe mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til acer aspire 7520
  • #1   25. aug 2010 hvad er der med det?

• #2   25. aug 2010 er du sikker?

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #3   25. aug 2010 Jep Lars har ret, dit GFX sucks, det er også delt memory, duer ikke til spil smiley

• #4   25. aug 2010 Jeg er desværre ikke enig med jer andre ( Min mening )
    jeg har præsis den samme bærbar.

spiller warcraft3 frozen throne, cs 1,6, NFS most wanted, NFS underground 2, og har også spillet COD4 MW,
    cod mw spiller ikke det højeste opløsning men den spiller godt.

jeg tror det er noget andet ! hvad det er kan jeg desværre ikke svare på !
    det er et stærk bærbare.
    Dog hedder mit model 7520G med gforce 8400m G men din burde køre mange af spillene !

• #5   25. aug 2010 har du prøvet canurunit ? prøv se hvad den siger der ?

• #6   25. aug 2010 canurunit siger det er min processor der ikke er stor nok.. (prøvede med need for speed undercover) men synes da en 1,9 dual core er stor nok...

• #7   25. aug 2010 det er nok fordi den ikke lige kan regne ud at du har dual core,, har du installeret driver for din chipset ?
    jeg vil sige dit bærbar burde køre de spil uden problemer, kan dog ikke sige den kan klare med de højeste opløsning !

få lavet et pc tjek hos com værksted. ved ikke hvad det koster hos dig men her i kbh koster det 1-200 kr ! De kan godt finde fejlen !

• #8   25. aug 2010 har inst alle drivere til den... kører du vista på din com? har nemlig opgraderet min til win7.. måske det er det den ikke kan finde ud af... har prøvet og spille need for speed undercover på den... men selv med al grafikken kørt helt i kælderen hakker den stadig..

• #9   25. aug 2010 hmm jeg køre med win 7 ! ved desværre ikke hvad det kan være !
    i starten fandt den ikke den rigtige driver for grafikkort da jeg fik win7, så jeg gik ind og fandt selv driver til den.
    men jeg kan kun sige good luck smiley

• #10   25. aug 2010 hvor fandt du din driver?

• #11   25. aug 2010 du skal lave nvidia auto detect driver.

jeg har lige prøvet den og der var en update for mit grafikkort så den dl jeg nu smiley

http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us

den finder selv driver og fortæller om der er updates !

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

#12   26. aug 2010 Dil A du kan sgu da ikke sammenligne Nvidia 7000m med 8400m smiley

Det er sgu da som at sige en fiat panda og en AUDI A8 er det samme, de er godtnok begge biler, men der er altså forskel

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

#13   26. aug 2010 Skal lige siges jeg har selv haft en 7520 med Nvidia 7000m og nej den kan ikke spille andet en pixeline (overdrivelse fremmer forståelsen) smiley

• #14   26. aug 2010 bobo N: jeg sammenligner heller ikke,,, læs dog hvad jeg skriver.
    han burde i det mindste kunne køre cs source uden problemer med det skide grafikkort !

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

#15   26. aug 2010 Hvad er det så lige du siger med dette:

"Jeg er desværre ikke enig med jer andre ( Min mening )
    jeg har præsis den samme bærbar.

det er nok fordi den ikke lige kan regne ud at du har dual core,, har du installeret driver for din chipset ?
    jeg vil sige dit bærbar burde køre de spil uden problemer, kan dog ikke sige den kan klare med de højeste opløsning !"

Du kan åbenbart ikke huske hvad du selv skriver smiley

"få lavet et pc tjek hos com værksted. ved ikke hvad det koster hos dig men her i kbh koster det 1-200 kr ! De kan godt finde fejlen !"

Hvorfor foreslår du et pc tjek ??? hvis du godt ved den ikke kan ???

@Michael
    Glem det, det er desværre ikke en spille bærbar du har, det er en fin bærbar, slet ikke noget der, men den egner sig ikke til at spille på, desværre smiley

Kommentér på:
Hjælp til acer aspire 7520

Annonce