{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.647 visninger | Oprettet:

Problemer med HTC Desire {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt Desiren i sidste uge..

Den kan overhovedet ikke holde strøm. De sidste 2 dage har jeg ikke engang kunne holde den fra 7-15, en alm arbejdsdag for mig..

Har læst noget forskelligt på nettet med at hvis en app blokere for at den kan gå i dvale funktion, kan det være det der æder batteriet..

Men på min telefon når jeg går under batteri info. Er det android styresystem som primært bruger strøm skriver den. Omkring 90% +/-

Inden under testeren, kan jeg dog se, noget med Kalenderen. og der står ligeledes at skærm/kørende er nogenlunde 50/50..

Nogen som kan hjælpe mig. og forklare mig om det er batteriet som er defekt. Eller en opsætning jeg kan ændre på.. Er pænt træt af at skal have laderen med hele tiden..


OBS... Jeg deaktiverer Wifi/BT/mobilt neværk mm, når det ikke bruges..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med HTC Desire
  • #1   29. aug 2010 HTC holder generalt dårlig strøm, en fejl HTC selv har afkendt

    Kan godt holde min Legend kørende 2 - 3 dage alt efter hvor meget jeg bruger den

    Min gamle iphone holde MAX 2 dage


  • #2   29. aug 2010 Den står på automatisk lysstyrke.. Så det burde heller ikke være der.

    Men ligefrem 6 timer er da meget lidt, selv om HTC har dårlig standard..

    Der må være noget der æder den, det er stort set lige meget hvor meget jeg bruger den..


  • #3   29. aug 2010 Hent: TasKiller der kan du letter lukke dine åbne apps med og så hent fx, (link fjernet)

  • #4   29. aug 2010 og husk at lade dit batteri løbe helt tør for strøm 2 - 3 gange i starten. og så lades fuldt op.

  • #5   29. aug 2010 Jeg har Advance Taskkiller installeret på den.. og lukker dem flere gange..

    Når du siger helt ned. Er det så til den går ud af sig selv eller?


  • #6   29. aug 2010 ja den skal gå ud af sig selv og så lades fuldt op og det gør du 2 - 3 gange.

  • #7   29. aug 2010 HTC Desire er kendt for ikke at kunne holde strøm så længe

    en lille citat fra mobilsiden.dk

    " Meget sulten på batteri
    I de første dage med Desire var det nærmest umuligt at trække driftstiden op over 10 timer. Efterfølgende gik det noget bedre - omkring 17 timer ved sengetid og stadig omkring 30 procent tilbage på batteriet.

    HTC Desire skal som andre smartphones, når den bruges meget, oplades hver nat.

    "Bruges meget" vil sige en del samtaler og sms'er og naturligvis fuld synkronisering og pushmail kørende hele tiden - samtidigt med, at jeg også går en del på nettet, hører musik og tager billeder.

    Jeg har bemærket, at særligt det trådløse netværk, tapper ualmindeligt meget på batteritiden og man skal i hvert fald ikke glemme at slå det fra efter brug.

    Når du har et højt forbrug, så smid et USB-kabel i tasken. På den måde kræver det blot en computer i nærheden for at lade op "


  • #8   29. aug 2010 B & G

    Det skal jeg nok prøve.. Har kun kørt til omkring de 5% og så ladet den op..

    Tim R.. Jeg har ellers opdateret den, men den er selvfølgelig også rimelig ny.. :S

    Sabrina.
    Tak for det, jeg er godt klar over den aldrig kommer til at holde flere dage, bare den dog ville kunne hele dagen, så er jeg glad..


  • #9   29. aug 2010 Kåre V : forståligt.. smiley
    heller ikke sjovt kun at have sin mobil i en halv dag så den tom, sidder dog selv med det problem lige pt.. :S


  • #10   29. aug 2010 Det er rigtig træls. og har så kunne læse på mobildebat.dk at andre har sammen problemer fordi et program blokere for at gå i dvale ..
    Hvilken telefon har du problemer med?


  • #11   29. aug 2010 Tim R. så du kører simpelthen med 2 batterier?

  • #12   29. aug 2010 Desiren er så også meget bedre end iPhone. Men hvorfor ikke bare lade den op. Tager det for lang tid? Har du link til hvor du har købt batteriet henne?

  • #14   29. aug 2010 Nej okay. Så kan jeg godt se det.
    Overvejer at have sådan et ekstra batteri, kunne godt komme mig til gode på et tidspunkt...

    Men det link du har linket der, er rimelig billigt B & G., Kan jeg være sikker på batteriet er godt nok..?


  • #15   29. aug 2010 Hans er godt nok fra kina og dette her er sikkert fra samme sted så jeg det vil jeg mene.

Kommentér på:
Problemer med HTC Desire

Annonce