{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

søges hjælp til amd processor ! {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg er lidt i tvivl om et amd proccesor kan passe i mit bundkort ! Har kigget på asus hjemmeside men kan ikke præsis denne processor men der er andre med lidt mindre ghz !

Det er et simpelt spørgsmål!

passer denne processor :
http://www.geeks.com/details.asp?InvtId=ADX2400CK23GQ

i dette bundkort
http://www.markit.eu/dk/da/asus-m2npv-vm-motherboard-micro-atx-geforce-6150/v2p149360c8

tak for gode svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søges hjælp til amd processor !
  • #1   4. sep 2010 nej bundkortet er am2 socket og cpu er am3 socket smiley

• #2   4. sep 2010 Jeg er godt nok træt af, at folk her på Baboom udtaler sig om ting, de slet ikke har forstand på.

JA! Med den seneste bios fra Asus vil det virke uden problemer. Da AM3-instruktionerne har indbygget både en DDR2 og DDR3-controller, så kan du bruge AM3-cpu'er i både AM2, AM2+ og AM3-bundkort (såfremt bundkortfabrikanten har lavet en understøttende bios, hvilket de fleste store bundkortfabrikanter som Asus, Asrock, Gigabyte og lign. har).

Det går dog ikke den anden vej. Du kan ikke smide en AM2/AM2+ CPU i et AM3-bundkort smiley

Jeg ville dog foreslå, at du valgte en Athlon II X3 435, 440 eller 445 i stedet, da de gi'r langt mere ydelse for pengene smiley

• #3   4. sep 2010 ¥ Kim HP ¥
    Årh hold nu kæft. Du er virkelig så træls at høre på, du sidder netop selv og udtaler dig om noget du ikke ved en skid om og det er mine erfaringer og det jeg bygger det på jeg har skrevet. Jeg har ikke tænkt mig at sidde og tjekke 3 sider fordi manden spørger om det. DIREKTE NEJ så vil den ikke passe, men jah med en bios update vil den. Det er ikke sådan jeg har forstået spørgsmålet og derfor svare jeg som jeg gør.

• #4   4. sep 2010 Hold nu op for filan da. Du svarer blankt nej til et ret simpelt spørgsmål og udstiller hermed din manglende viden.

"Du er virkelig så træls at høre på, du sidder netop selv og udtaler dig om noget du ikke ved en skid om og det er mine erfaringer og det jeg bygger det på jeg har skrevet."

Det er muligt, at korrekt tegnsætning ville hjælpe mig til at forstå ovenstående tekst, men hvis jeg har forstået den rigtig, så siger du, at det er dine erfaringer der fortæller dig, at det ikke vil passe? FAIL!

Jeg kører selv med et AM2+ bundkort og en AM3 CPU (435), ergo ved jeg sgu sjovt nok hvad jeg snakker om!

• #5   4. sep 2010 Hey til jer begge !

Grunden til jeg spørger jer fordi dumt nok har jeg købt denne proccesor og ham sælgeren en ældre herre på 45år sagde at jeg skal have den seneste bios noget med 5005 for at kunne køre den på mit bundkort !

Jeg gik først i tvivl efter jeg havde modtaget processor fordi jeg kunne ikke se på asus hjemme side om den processor kunne passe i mit bundkort !

ja jeg ved godt man undersøger først men prisen var så lav at jeg tænkte ikke over det smiley

Jeg vil prøve at samle com sammen næste uge så vil jeg skrive her inde om den køre med denne processor !

Tak til hjælp til jer begge !

• #6   4. sep 2010 Det vil virke, det vil jeg næsten vædde en milkshake om smiley

Held og lykke i hvert fald, hehe.

• #7   4. sep 2010 kim, jo tak hehe ....

• #8   4. sep 2010 Den kan bruges - men hvorfor spørge på Baboom? Der er der langt mere oplagte sider at spørge på (endda et par danske).

Kommentér på:
søges hjælp til amd processor !

Annonce