4.811 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Bedste 27/30 tommer computer skærm. Bedste 27/30 tommer computer skærm.

Hej. jeg har fået min helt nye computer op og kører. Nu mangler jeg bare en skærm. jeg skal have fat i en stor, så de skal være 27 eller 30 tommer, den må ikke koste mere end 2500 kr. er der nogle der kan anbefale nogle gode gamer skærme, emd god opløsning og hurtig (2-4 el. 5ms) og alle de andre ting som hører med til en god skærm har kigget på denne, men hvad er jeres forslag?

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste 27/30 tommer computer skærm.
  • #1   9. sep 2010 har også tænkt lidt på den her: (link fjernet)

men ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge, der er så mange (:

Tak Tina og Mads K men det skal helst være 27 el. 30 tommer (:

• allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 648
    #2   9. sep 2010 hvor for ikke finde dig et 100hz full hd lcd tv og brug det som monitor, jeg bruger selv et 42" phillips lcd tv

• #3   9. sep 2010 arh mere skærm får du ikke, den anden er jo meget større smiley .
    En samsung SynchMaster er lige så god som den præcis, den har samme udgange, samme Billedklarhed. så der er ikke nogen forskel, ud over synchmaster er større, og har en lidt fedre menu+layout (bare min mening). men bare kom med en masse forslag. er der en 27/30 tommer skærm der er bedre at tage end synchmaster som jeg har linket

• #4   9. sep 2010 allan H. fordi det koster rigtig meget, og har ikke plads til en så stor skærm lige umildbart (: også har jeg også dårlig erfaring med tv, som computerskærm, da de er meget langsommere(som regel)

• #5   9. sep 2010 allan: hvis du kan finde et tv, som er mange tommer med rigtig god opløsning, og til omkring 2500 kr, så sig endelig til (:

• #6   9. sep 2010 det kunne nu være meget fedt med dette tv: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=591008

hvilket tv har du tilsluttet allan h? og kan man godt sætte en vild gamer stationær til sådan en tv skærm og game hårdt på den? (:

• #7   9. sep 2010 http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738

Og så gå ned under Monitors

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #8   9. sep 2010 dem du selv linker til er ikke ret gode i forhold til den
    Tina og mads k linker til, du får bla mere kontrast og 120hz som ingen af de andre du selv linker til har, og hvor langt sidder du fra din skærm?? fordi hvis du sidder "normalt" (ca 50-70cm fra skærmen) er 30 tommer ALT for stort så skal du dreje hovedet for at se i det ene hjørne af skærmen til det andet, jeg ville vælge max 24 tommer ellers ville 3x max 24 tommer også være fedt hvis din pc kan køre eyefinity, så har du en skærm foran dig som normalt plus en på vær side af den

• #9   9. sep 2010 hvis heg vælger 42 tommer og er det så for tæt på hvis jeg sidder 2 meter derfra? (:
    Hvad betyder Hz endelig for billedet?

• #10   9. sep 2010 Hvilken skærm vil i så mene ejner sig bedst, jeg skal bare have det bedste og helst også største til 2500 kr, jeg sidder cirka 1 m fra skærm så 27 tommer sker der ikke noget ved (:

• #11   9. sep 2010 "hvor for ikke finde dig et 100hz full hd lcd tv og brug det som monitor, jeg bruger selv et 42" phillips lcd tv"

Det er omtrent det dummeste, jeg længe har hørt. Du kan IKKE spille PC-spil eller bruge Windows på samme måde som med en alm. monitor.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#12   9. sep 2010 jeg bruger selv en 32 tommer fra ca samme afstand og den passer meget godt måske en 37 tommer ville passe perfekt men 42" bliver for stort hvis du sidder 2 meter fra den, og hz er hvor mange billeder den kan vise i sekundet http://www.google.dk/#hl=da&q=60hz+vs+120hz+monitor&aq=2&aqi=g8&aql=&oq=60hz&gs_rfai=&fp=96f159d887c8f252

http://hardforum.com/showthread.php?t=1421472

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#13   9. sep 2010 prøv gå ned til din lokale tv forhandler og se på hans skærme i forskellige tommer og stil dig samme afstand fra dem som du sidder fra din pc, så kan du selv se hvornår det bliver for småt/stort

• #14   9. sep 2010 vil man kunne se tydelig forskel på 61 hz og 120hz? fordi hvis man ikke kan det så tager jeg en 27 tommer med 61 Hz, ellers tager jeg den acer der er linket længere oppe med 120 hz. Men sytnes bare det kunne være fedt men en rigtig stor skærm, mener bare spillet bliver bedre på den måde, altsår med større skærm?

• #15   9. sep 2010 Hvad med denne skærm: (link fjernet) sat op imod denne:(link fjernet)
    Hvilen en er så bedst at vælge? og kan ikke se forskellen på 60 hz og 120 hz, ja den levere flere billeder i sekundet, men du kan jo aligevel ikke se forskel på de 2 skærme, vil jeg mene. Du v

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#16   9. sep 2010 af de to du linker til er samsung helt klart bedst, og ang hz så vil der være en lille forskel og til pro gamer skal man bare have en 120hz skærm da du jo får flere billeder i sekundet og derfor har en bedre chance for at skyde en mod spiller inden han skyder dig, men prøv gå ned i din lokale tv forhandler og se hvilken størrelse der passer til din afstand, tag et målebånd og mål hvor langt du sidder fra din skærm og gå ned i butikken og mål samme afstand ud fra skærmen og se hvornår det bliver for stort/småt

• #17   9. sep 2010 nu er jeg ikke progamer, og skal bare bruge den til alm. hverdags spil som crysis, og jeg har ikke meget forstand på at se hvor mange billeder der kommer op på min skærm, så vil jeg kunne se nogen forskel? fordi hvis det e rtilfældet så tror jeg jeg køber den der samsung 27'' den ser godt nok lækker ud smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=-86BiZFdwJ0

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#18   9. sep 2010 som sagt ja der er en lille forskel og ja du vil kunne se den, men igen hvis du ikke spiller css cup om penge eller sådan noget så kan man nemt leve uden, og husk 3d skal også bruge 120hz hvis du havde tænkt på det i frem tiden ellers så bare tag den samsung

• #19   9. sep 2010 jeg gamer ikke på høj plan, jeg har lavet en vild computer, som kan trække alt til dato af spil, men skal bare have en skærm med høj billedeopløsning, og høj grafik og alt det der. Sådan noget med om den kører 0.01 m sekund hurtigere vil jeg aldrig bemærke, og 3D det tror jeg ikke jeg kommer til at bruge, gider ikke side med briller på og spille computer (:
    Så vil i mene at jeg skal tage den 27'' så (samsung), eller er der andre 27'' som er bedre??

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#20   9. sep 2010 ja samsung er fint, hvad er der i din pc??? alle dele fra bundkort til psu mærke/model osv??

• #21   11. sep 2010 Intel core i7 930
    Nvidia GTX 470
    Corsair TX 850 watt
    Asus P6TD deluxe
    Kabinet Nzxt Hades
    hvad vil så egne sig bedst? (:

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#22   11. sep 2010 jamen den samsung er fin

• #23   11. sep 2010 og jeg kommer slet ikke til at få problemer emd grafikken? har læst en som sagde at skærmen var meget grå, og sådan. men er det noget jeg vil bemærke som alm gamer, og vil den der acer være meget bedre, altsår den der 3D skærm, med 120 hz (: ?

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#24   11. sep 2010 altså den acer vil være bedre pga 120hz og 3d mulighed, men selve billedet er nok meget det samme, jeg har dog ikke set acer og samsung hvor de har stået ved siden af hinanden så jeg har kunne sammenligne dem

• #25   12. sep 2010 men du siger acer er bedre, men billedet er det samme, hvordan kan de så være anderledes? er det ikke kun billedet man går efter?

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#26   12. sep 2010 ikke hvis man vil have 3d og 120hz i spil, som er en del federe at spille med og giver også mulighed for at ramme modstanderen før pga de flere billeder du får vist

Kommentér på:
Bedste 27/30 tommer computer skærm.

Annonce