544 visninger
|
Oprettet:
Har købt en Bærbar. {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har lige købt en ny bærbar med 2 gb ram den har vindovs vista..
og vis jeg os godt vill ha xp på den.. hvor jeg har begge dele ... der hvor jman kan skifte nå den starter op.. vil det gøre min pc meget langsommere.???...
undskyld det stå lidt forviret har travlt
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 24 Svar: 535
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 252
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 1.062
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 277
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 277
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 114 Svar: 185
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 52 Svar: 1.060
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 987
Vista køre skam fint nok, men som nogen skriver har det lidt børnesygdomme endnu, men hvis det ikke er noget man selv ligger mærke til så skid hul i hvad andre siger..
Windows XP er lige PT mit system, men jeg skrifter selv til Vista når de har fået lappet de fleste huller, og fixet deres småfejler.. Men jeg har haft det inde, og jeg havde skam problemer med mange programmer men de ting skulle være rettet nu, og efter hvad jeg ved køre det skam meget fint hvis man ser bort fra de småfejl der er.. Windows XP har være precis som Vista til at starte med, alle sagde det var noget lort og de ville aldrig gi det en chance. Men stortset de fleste der har sagt det køre Windows XP nu..
Men tilbage til Toppic, så kan du bruge dette program VMWare Workstation og køre inde i windows vista. Så kan du køre et styresystem inde i VMWare Workstation somom at det var installeret på din computer.. Det er en god måde hvis du vil beholde vista og kun skal bruge XP til nogle småting..
aug 2007
Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
Vista kræver mere af computeren, nogle spil kører dårligt der på, men det er lige så meget spil designernes skyld hvis de ikke er kommet ud med en opdatering der kan hjælpe på det.
Ville holde mig til at bruge en af delene, hvis du bare skal bruge den til skole, så behold vista det har nogle fede ting og så er interfacet også federe end XP's
maj 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 120
Hvilke problemer er der med vista og D-link?
(søster får ny bærbar med vista og vi har D-link trådløst net i huset)
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 75
Vista er noget lort. Det var XP også i starten da det kom. Jeg ville også klart vælge "bare" at kører XP på min rigtige computer. Har du så lyst til at lege med Vista, så finde en ekstra computer og brug den til at lære Vista. Kan køre som mediacenter eller noget....
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 75
Har købt en Bærbar.