{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
236 visninger | Oprettet:

W580i sony ericsson {{forumTopicSubject}}

Halløjsa Baboom!!

Ja så er der atter gået et halvt år, og jeg skal endnu en gang til at finde mig en ny telefon, nokia N73 var bestemt ikke mig, så nu vender jeg atter næsen mod en Sony ericsson..
jeg er faldet lidt for den der W580i, der er vist alt i hvad jeg skal bruge, men synes den meget meget hurtigt er faldet i pris.. eller nej... jeg slet ikke set den koste bare en tudse på noget tidspunkt...
Så er det bare en skod telefon man ikke kan bruge til en skid, eller er der nogen af jer derude der har den og eventuelt kan anbefale den?
Jeg har læst en del om den, men er nu en gang brugere af telefonen der bedst kan komme med gode og dårlige ting om den..

Lige et link til den...
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10856

jeg vil tøffe ud til kogegryderne, men vender frygteligt tilbage...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  W580i sony ericsson
  • #2   21. aug 2007 Kenneth S Hvorfor sælger du den så? *Ss*
    Og nu kan jeg så få et helt ny mobil for en tredjedel af hvad din koster... Så jeg springer bare over der...

Er der virkelig ingen der har en w580i?

• #3   21. aug 2007 Jamen det er slet slet ikke spørgsmålet...
    Jeg har et udmærket abonnement som jeg er glad for og jeg kan købe/få en billig billig mobil en gang hvert halve år..
    Jeg ville bare gerne have folks mening om mobil telefonen, hvad deres erfaringer var med den, gode og dårlige ting om den...

• #4   21. aug 2007 Okay lyder godt... har også lige en over beskedcenter som heller ikke har noget dårligt at sige om den...
    Sååå jeg skal helt klart ringe ind i morgen og bestille mig sådan en *S*
    Synes den er så fin, og har i længere tid gerne ville have en hvid telefon, og så virker det ikke som en telefon alle andre også har... det er et klart hit *S*

• #5   21. aug 2007 Den er også vældig fin... og har en gang været lun på den, var enten den eller en N73 jeg havde at vælge imellem og så blev det så til en N73 som jeg virkelig har fortrudt.
    Men tror nu jeg springer over da jeg virkelig har et godt øje til den W580i og igen kan jeg få den til billig billig penge da jeg snart har haft samme mobilselskab i gosh... nu jeg tænker over det.. snart 9 år... så jeg kan altid slå dem for en billig telefon *S*

• #6   21. aug 2007 God telefon, dog flækker knapperne meget hurtigt på den, fejl ved produktion. Det dækkes dog af garantien.

• #7   21. aug 2007 Okay tak skal du have Stefan... det første minus jeg har hørt om den, og det er da til at leve med *Ss*
    super, tak for svaret smiley

• #8   21. aug 2007 MEn den skal sendes ind og laves, og så kan den være svær at få til at skifte sang, ved at ryste den.
    Jeg arbejder i Telekæden, vi har fået en 5-7 stykker ind som har fået flækket knapperne inden for 14 dage´. Den skal sendes ind og laves, dette tager typisk 14 dage-3 uger.

• #9   21. aug 2007 Okay krydser fingre for at den jeg får ikke går i stykker.. men sker det så har jeg en god bunke gamle mobil telefoner som aldrig svigter mig jeg kan bruge mens den anden er til rep...

men tak for informationen/advarslen

Kommentér på:
W580i sony ericsson

Annonce