{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Bærbar - Ingen mus eller tastatur {{forumTopicSubject}}

Hej BB

Min bærbar er gået i idu. Man kan ikke bevæge musen og tastaturet vrker ikke, er der nogen som har en løsning på dette? Computeren er en Sony hvis dette betyder noget.

Jeg har allerede aftalt med Sony at de henter comp. på mandag og reparerer den, men hvis nu der fandtes en simpel løsning kunne jeg ligeså godt spare både deres og min tid...

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bærbar - Ingen mus eller tastatur
  • #1   2. okt 2010 send den til rep, måske for du en ny

  • #2   2. okt 2010 Den er for tør, prøv at give keyboard en halv litter vand, har du ikke vand kan juice også bruges men det helt helst være æble.


    har flere gange givet mit keyboard juice og det køre bare perfekt nu


  • #3   2. okt 2010 prøv og koble andet mus eller tastatur til.. se om du kan få det til at virke.. om ikke andet, længe nok til, du kan gemme de ting du vil på den, da det desværre ikke er unormalt, at alt bliver slettet på den, når den er til reperation. .

  • #4   2. okt 2010 Juice siger du... jamen ok det kan jo kke blive værre end nu...


  • #5   2. okt 2010 hehe

    ej seriøst, hvis der ikke er tele om en defekt er det sikkert kablet fra keyboard til motherboard der er hoppet af, men det kræver at du adskiller hele pc'en for at komme til det og det vil du miste din garanti af.

    bare vent til sony kigger på den det er klart den beste ide


Kommentér på:
Bærbar - Ingen mus eller tastatur

Annonce