{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.093 visninger | Oprettet:

Ham der.. .
Ham der.. .
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 72

Problem med at komme på Android Marked {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået mig en Se x10 mini, og vil jo selvfølgelig gerne på marked. Jeg har en google konto som jeg har lavet på computeren, men jeg kan ikke logge på marked, og de andre ting som kræver en google-konto, med den.

Den skriver: Der kan ikke oprettes en pålidelig forbindelse til serveren.
det kan være et midlertidigt problem, eller også er dit sim kort ikke leveret til datatjenester.

Men jeg kan sagtens gå på nettet med den, så dataforbindelsen fejler ik noget. Hvad er der så galt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med at komme på Android Marked
  • #1   10. okt 2010 du har nok ikk sat din telefon op til det første gang du tændte den gjorde jeg heller ikk på min x10 så måtte gendanne den og starte forfra.

• Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 112
    #2   10. okt 2010 jeg havde samme problem"x10 er fuld fejr"
    jeg kunne kun kogge på markedet første gang på min 3g forbindelse ikke på wifi

derefter har jeg ikke haft nogle problemer med markedet dog med en masse andet..

• Jens K
    Jens K Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 352 Svar: 1.332
    #3   10. okt 2010 Jeg havde samme problem hvorefter jeg skrev til HTC.com og de skrev så en beskrivelse af hvad jeg skulle gøre smiley

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#4   10. okt 2010 Nej jeg satte den ikke op første gang jeg tændte den, da jeg købte den brugt, og ikke havde dataabonnement dengang. Men det vil altså hjælpe at gendanne den, og så sætte den op når den spørger om det? Vil jeg ikke miste alle mine beskeder og indstillinger hvis jeg gendanner den?

• #5   10. okt 2010 alt mit var der stadig og ja det gjorde jeg på min så fungede det bagefter.

• #6   10. okt 2010 ellers kan du jo lave en sikkerhedskopi af dine ting på telefonen det gjorde jeg.

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#7   10. okt 2010 Det må jeg prøve så. Hvordan gendanner man den så? Syntes ik jeg kan finde noget på tlf'en

• #8   10. okt 2010 indstillinger, sd kort og tlf lagerplads, nulstilling af fabriksdata smiley

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#9   10. okt 2010 Perfekt, det virkede! smiley Jeg siger mange tak for hjælpen:)

• #10   11. okt 2010 var så lidt du spørger bare hvis der er andet du evt skulle komme i tvivl om smiley

Kommentér på:
Problem med at komme på Android Marked

Annonce