{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC Desire Vs Samsung Galaxy S
  • #1   13. okt 2010 Helt klart Galaxy S, har den selv og er mega glad for den. Desire er også fed, men kan godt lide den store skærm på Galaxy S. Samt måden ikonerne ligger på inde i menuen, den er mere overskuelig.

• #3   13. okt 2010 Desire, selvfølgelig! Htc har langt større erfaring med gode touchscreen telefoner ! Samsung har lavet mange, men har aldrig rigtig slået igennem. Desire slår jo selv iPhone af banen smiley Og med en lige så hurtig processor som Galaxy'en, ved jeg ikke hvordan Simon har gjort sin dobbelt så hurtig smiley

• #4   13. okt 2010 PLUS galaxy'en minder for meget om iphone, hvor Desire har sit eget udseende smiley

• #5   13. okt 2010 Daniel J: "Desire slår jo selv iPhone af banen ;)" <-- arrrhg skulle vi nu ikke liiiiiige......

• #6   13. okt 2010 Det skal tages med et gran salt smiley Men de er i hvert fald meget lige, i følge diverse test smiley

• #7   13. okt 2010 Hmm, nu du siger Design, så Desire da absolut ikke det., Den er vanvittig grim synes jeg. Den kan faktisk godt være dobbelt så hurtig, idet samsung har lavet et program der styrer rammene og processoren i telefonen, hvilket gør den er utrolig hurtig. Ligeledes bliver den jo bare hurtigere når der kommer 2.2 her om ganske kort tid.

Daniel J: FYI. Så er det Samsung der laver skærme til HTC smiley

• #9   13. okt 2010 Jeppe - Dvs. du påstår, at samsungs touchtelefoner (før galaxy) har været lige så gode som HTC's ? smiley 2.2 ? Android 2.2 ? Det er udkommet? eller er det kun til HTC ? smiley ..

• #10   13. okt 2010 Simon - Fair nok .. Jeg bøjer mig i støvet smiley Havde ikke spottet at der var lanceret en ny "version" af Galaxy'en smiley

• #12   13. okt 2010 De skærme der sidder i Desire, er lavet af Samsung. Derfor var der utrolig lang ventetid på dem på et tidspunkt, da de ikke havde bestilt nok skærme hos Samsung smiley

• #13   13. okt 2010 Men men men .. for lige at smide et link tilbage, så kårer TechRadar Desiren til at slå både Galaxy S og iPhone 4 smiley .. Men ved ikke om der er hold i det ! Men jeg er i hvert fald utrolig glad for min Desire smiley

• #14   13. okt 2010 Simon Antoni : Desire kører altså 2.2 hvis man opdaterer den til det.

• #15   13. okt 2010 Simon - Ja, ny version .. i følge dit eget link skriver de også, at den første udgave overhovedet ikke var god nok smiley Derfor !

Og lige det link jeg glemte før: http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/htc-desire-vs-iphone-4-vs-samsung-galaxy-s-702739?artc_pg=9

• #17   13. okt 2010 Simon - Sjovt, jeg var til Galaxy'en først (mine sidste 5 telefoner har været samsung) men var totalt solgt over Desiren, da jeg prøvede den smiley Plus, som jeg har nævnt tidligere, var jeg træt af at Galaxyen lignede iPhone så meget.. Og så var jeg også lidt bekymret for at jeg ville fortryde Samsungen som jeg har gjort med de sidste par stykker (Omnia og Jet) smiley Men vi kan sikkert fortsætte denne diskution i en evighed smiley

• #18   13. okt 2010 Det er sku meget smag og behag, og individuelt. Men det ændrer ikke ved jeg er utrolig glad for min Galaxy S, specielt skærmen er bare utrolig god.

• #19   13. okt 2010 Jeppe - Det er sq det mest fornuftige der er blevet sagt i den her tråd smiley Og til starteren af tråden - Tror sq du bliver utrolig glad for den, uanset hvilken telefon du vælger!

• #20   13. okt 2010 Tror sku jeg prøver Samsungs galaxy s. Den er jo også med den nye 2.2 software. Er bare lidt bange for at den kommer til at føles for stor.

• #21   13. okt 2010 Du skal ikke købe den pga. 2.2 smiley Det har desiren haft i et par måneder .. Ved sådan set ikke hvor stor den er i forhold til, men du må ha held og lykke med den smiley

• Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 112
    #22   13. okt 2010 galaxy s er fed men brugerfladen og batteri tiden er bare så meget bedre på desire

x10 sucks den værste android tlf på markedet

• #23   13. okt 2010 Kune aldrig finde på at købe en Sony e. FUCKING skod telefoner. Tror sku jeg bliver nød til at købe en af hver og så tage den derfra. Kan simpelthen ikke bestemme mig.

• Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

#24   13. okt 2010 galaxy s er mega plastik agtig

har den på arbejde men er bestemt ikke tilfreds med den
    bruger min desire hjemme og efter min mening er klart bedre byget tlf med en langt bedre brugerflade

• Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

#26   14. okt 2010 muligt med i dagligdagen med telefoni og internet holder galaxy s ikke nær så lang tid som desire og legend

Kommentér på:
HTC Desire Vs Samsung Galaxy S

Annonce