{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig mobil abonnement til iphone..
  • #1   20. okt 2010 callme sec sen smiley

  • Kristina F
    Kristina F Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 34
    #2   20. okt 2010 TDC - MixMedia.
    299 det første halve år, så falder det til 199.
    I de 299 får du:
    Fri SMS
    Fri tale til alle med TDC
    Og jeg mener de kører med 5 GB dataforbrug - og bruger du for over 5, så sætter de bare hastigheden ned; ikke noget ekstra smiley


  • #3   20. okt 2010 jeg har også tdc, det er jeg super glad for, har ikke iphone, men htc legend, som jo egentlig er det samme.

  • #4   20. okt 2010 Onfone og så med data trappe..

    der stiger det abb efter hvor meget data du bruger..

    det kommer så maks til at koste 225 kr..


  • tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #5   20. okt 2010 lytter med .. kom med flere bud

  • tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #6   20. okt 2010 nogen der kender til telenords priser ,om de er gode . i forhold til andre

  • #7   21. okt 2010 tom A
    min kæreste er på vej væk fra telenor da hun er blevet behandlet som et svin derinde, de havde lige "glemt" at koble en datapakke på hendes iphon abb så hun i 3 mdr måtte betale næsten 500kr om md. til data. før de fik sig nosset sammen til at gøre noget ved det. endelig fik de det rettet (uden at ville betale pengene tilbage hun havde brugt for meget på data), bedst som man tror det var fint, var de sørme kommet til at ligge WIMP ind, som også koster 100kr om md. noget helt andet er at Iphone ikke virker med Wimp, og hun ikke havde bedt om det.. da hun for 10. gang ringede ned og brokkede sig blev hun svinet til af medarbejderen og fik at vide hun havde andet at tage sig til.
    min kærestes far kontaktede så kundeservice og fik styr på sagerne (står i hans navn)

    men efter den oplevelse der skal jeg ikke i nærheden af teleMOR!


  • tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #8   21. okt 2010 uha da . det lyder ikk rart.. mit problem er at jeg taler meget fra tyrkiet og der er telenord klart billigst

  • #9   21. okt 2010 jeg har telia, betaler 399 for abb. og 221 om mdr for min iphone 4

  • #10   21. okt 2010 tom A
    der er et eller andet selskab der er ekstremt billigt at ringe til og fra udlandet med, kan ikke huske hvad det hedder..

    jeg betalte min telefon kontant, det der flex eller lign er ikke mig. jeg giver ca 400 ialt med forbrug om måneden, men jeg har så også mange i min vennekreds og familie der har tdc


  • tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #11   21. okt 2010 hvad med det der M1 ,det lyder billigt

Kommentér på:
Billig mobil abonnement til iphone..

Annonce